Weet niet wat ik van deze foto denken moet

Ik ben laatst op kraamvisite geweest,
En natuurlijk had ik mijn fototoestel mee :slightly_smiling_face:
Maar ik weet niet goed wat ik van de foto denken moet:

http://94.100.120.67/1272000001-1272050000/1272025901-1272026000/1272025961_5_RnsD.jpeg

Het meisje is hier 1 weekje oud,
En ze is 7 week te vroeg geboren.
De witte ‘stipjes’ op haar hoofdje komt dus niet door overbelichting,
En de donshaartjes op haar wangetjes zijn echt.

Wat vinden jullie van deze foto?,
En hebben jullie nog tips?

Even voor de duidelijkheid, dit is niet het baby’tje van dat 12-jarige meisje,
En zouden jullie niet willen citeren,
Ik haal hem ze weer weg.

verkeerd begrepen denk ik

dat ze beetje veel haren heeft en paarse lippen heeft :blush: maar ik weet niet of dat normaal is hihi
verder vin dik het wel een mooie foto, bijzonder!

ligt het aan mij of is dat kindje erg behaard niet lullig bedoeld hoor :slightly_smiling_face: wel lief kindje en een mooie foto!

Die haartjes zijn donshaartjes,
Dit hebben alle baby’tjes in de buik en vlak voor de geboorte gaan ze weg,
Omdat dit kindje te vroeg geboren is heeft ze ze dus nog,
Dit gaat alsnog vanzelf weg als ze een paar weekjes ouder is :slightly_smiling_face:

aha, oke :slightly_smiling_face:

ik heb zo’n raar vermoeden…
toevallig dat je op kraamvisite bent geweest en dat kort geleden iemand die jij kent en waar je het op gs over hebt gehad ook een baby heeft gekregen. (als je begrijpt wat ik bedoel)

Dat was ook mijn gedachte ^

Ik denk, dat als je die foto iets oplicht tot overbelicht, het wel een heel mooie foto kan worden! Zo vind ik 't net iets te donker.

Qua compositie en alles vind ik dit een van de mooiere babyfoto’s! Vaak zijn foto’s van pasgeborenen zo lelijk, van die foto’s van bovenaf getrokken als in: “joah dit essem nou he…”

Edit: Bij nader inzien, negeer mijn tip toch maar, heb 't even gedaan en 't is niet zo leuk als ik had gedacht, jouw versie is dan mooier! :grinning:

is dit het kind van dat 12 jarige meisje?

Volgens mij niet…

Dat dacht ik ook. (:

Even voor de duidelijkheid,
Dat is niet zo hoor :slightly_smiling_face:
Dit is een foto van het kindje van een vriendin van mijn moeder,
Als ik al een foto van dat kindje had had ik hem hier nooit opgezet.

Vlientje:
Bedankt voor je commentaar,
Ik had dat zelf idd. ook al uitgeprobeerd,
Maar vond het zelf ook niet zo :slightly_smiling_face:

ik vind 'm best wel mooi juist!

ik vind het een hele mooie foto :slightly_smiling_face: en ik denk dat de ouders er super blij mee zijn! het kindje is idd niet zo gaaf door de paarse lipjes, donshaartjes op de wang en de witte talgpuntjes op haar voorhoofd, maar dit schept wel een heel realistisch beeld van hoe het kindje is en hoe kindjes die te vroeg geboren zijn eruit zien.
ik ben echt jaloers op de baby zijn/haar prachtige lange wimpers!! en die kleine poezelige nageltjes op die vingertjes!! aaghh :grinning: het is echt al een klein mensje ^^

Doenie:
Ja daarom vind ik hem ook zo goed gelukt,
En het is idd. gewoon echt al een heel klein mensje,
Heel veel mensen die ik deze foto laat zien denk dat het kindje hier echt net geboren is,
Maar het kindje is op deze foto toch echt al een week oud :slightly_smiling_face:

Ondanks die donshaartjes etc, vind ik het een hele mooie baby en een hele mooie foto :slightly_smiling_face:

die witte stipjes is normaal bij baby’s, als ze wat ouder worden dan gaan die wel weer weg hoor;P

Bedankt voor alle berichtjes!,
Ik verwijder hem hier,
Maar ik denk dat ik vanavond een fotografie topic ga openen :slightly_smiling_face:

Doenie:
De ouders zijn er ook blij mee,
Ze hadden met een professionele fotograaf een shoot thuisgehad,
Omdat ze graag een mooie foto op canvas wouden,
Maar nu doen ze deze van mij op doek,
Ze vonden deze mooier dan die van die proffesionele fotograaf :slightly_smiling_face:
(*kijkt best wel trots*)