weet niet wat ik moet doen.

Nou ik zal me verhaal kort houden.

ik vind dus een jonge leuk. ik heb vorige week woensdag eens met em afgesproke maar alles was van korte duur… zo doende hebben we daarna nog 3 x afgesproken maar ik ston daar dus en hij kwam gwn niet. ik bellen en smsen . kreeg helemaal niks terug
en op msn zei hij wel wat.
en het was eerst allemaal kvind je leuk. lief blabla ik hou van je en ik vind het goed gaan tussen ons. maar hij komt gwn nie opdagen.
ik heb hem ook al gevrogen wil jij eigenlijk wel wat met mij te maken hebben hij zo ja tuurlijk waarom niet en blabla
ik heb em al zo vaak kanse gegeven om te komen ik reisde 24 km om hem te zien was dus ook allemaal voor niks
dus nu vraag ik jullie om advies wat moet ik doen
want ik vind hem echt leuk en kwil em eigenlijk niet los laten.
?

Is hij 3 keer niet komen opdagen?
Heeft hij op voorhand verwittigd?

Nee hij is gwn niet komen opdagen en ik smsen ja ik ben er want hij zei sms als je er bent. maar niet dat hij komt fzow.

Gewoon eerlijk tegen hem zeggen, dat je het vervelend vindt dat hij gewoon niet op komt dagen! Als hij dan ook echt iets wil, moet hij dat maar accepteren

Dus je hebt 3x 24 km gereisd om hem te zien en hij kwam 3x niet opdagen?
FAIL xD.

Edit: Oh jammer, zie net dat het niet zo is.
Naja. Dumpen zo’n gozer.

Tsja, nu wordt je als meisje bedrogen.
Wij vrouwen doen 't zelfde bij mannen. Na 't afspreken klikt 't toch niet en laat je hem koud.

accepteren dat hij te laatop komt dagen?

gevrogen? :stuck_out_tongue:

Holy shit, rofl.

Nja, heeft hij later uitgelegd waarom hij niet is komen opdagen?
Lijkt me nogal een loser, die jongen.

ja 1 x heeft hij gezegt waarom hij nie kwam omdat hij te laat was gaan slape en dus ene hele middag lag te slape maar de andere x niet helemala niks
en de 3ede x zei ik van ja kzie je om half 2 en hijzo ja is goed dus ik op msn van ja waar wa je nou hij zo ik was niet eens thuis. ik zo ja we hadden toch afgesproken enhij ja ik zei nie dak kwam… dus ik zo wtf ik weet echt nie wak moe doen hoor. dumpen of ?

Tss. Steek je tijd alsjeblief niet meer in hem.
Ik denk dat hij nog wat verstand moet kweken of zo.

dumpen. wat een loser!

Ja oke dat is waar maarja. hij ja :stuck_out_tongue: is makkelijker gezegt als gedaan.
aangezien ik zelf ook denk van ja rot maar op weetje;)
bedankt voor jullie reacties:)