weet niet wat ik moet doen..

Heyy meiden.
mn beste vriendin heeft nu in minder dan n jaar tijd 2 vriendjes gehad of noaja de tweede heeft ze nu. Terwijl ik al meer als een jaar met niemand meer bezig ben , maar ik wil nu neit zeggen dat ik een vriendje wil , maar ik word soms gewoon een beetje jaloers , dan praat ze weer eens over dr vriendje en dan heb ik zoiets van kan je ajb je smoel houden. En nu weet ik dus niet wat ik moet doen , omdat ik dan ook een vriendje wil en dan denk ik krijg dr nooit een terwijl ik pas 14 ben en dan denk ik weer doe niet zo mal weetjewel. Wat meot ik doen ?! ): , terwijl ik neit wanhopig ben zegmaar.
Sorry als het een beetje wazig is :blush:

Als je het vervelend vind dat ze veel over hem praat moet je dat subtiel tegen haar zeggen. Aan de andere kant, zij is gewoon heel blij en verliefd, dus heeft zelf vast niet door dat ze zoveel over hem praat en dat het misschien wel vervelend voor een ander kan zijn, dus wees niet te hard, leg gewoon rustig uit hoe jij je daar soms bij voelt. Als jullie goede vriendinnen zijn begrijpt ze het vast wel.

En maak je niet te druk om vriendjes, die komen vanzelf wel.

Jouw vriendin wordt misschien gewoon sneller verliefd en krijgt sneller een vriendje.
Jouw tijd komt ook nog wel, maar misschien over een half jaar of een jaar. Vertel het aan je vriendin en praat er met haar over! Ze zal het vast begrijpen.

Dankjewel ! , Ja k bedoel met niet wanhopig dat ik neit denk de hele dag ik wil een vriendje zegmaar , maar zoiets dnek k alleen maar als zij het erover heeft.

ik denk dat de meerderheid op 14jarige leeftijd geen vriendje heeft (gehad), en dat is ook niet raar.
zeg gewoon tegen je vriendin dat je je akelig voelt als ze het er zo vaak over heeft, dat begrijpt ze vast wel

Opzich begrijp ik je wel hoor, mijn vriendinnen hadden rond die leeftijd ook allemaal vriendjes, en ik niet. Ik kreeg pas op mijn 17e een vriend. Maar ik heb er naderhand geen spijt van gehad dat ik geen vriendjes heb gehad toen. Mijn eerste vriend ben ik nu anderhalf jaar mee samen, en alle eerste ervaringen die ik met heb meegemaakt zou ik met niemand anders liever hebben meegemaakt.

Dankjewel ! , ik ga het zeker vragen of ze het er minder over kan hebben