Weet niet wat ik met mn haar aan moet:$

Hallo iedereen,
Ik zit met een probleem ik weet namelijk niet wat ik met mn haar aan moet. Ik heb krullend haar (geen kroes haar en ook geen pijpenkrullen) en als ik het fohn pluist het heel erg. Ik doe me haar nu bijna altijd in een knot, omdat ik niet weet welke producten in mn haar moet doen om het pluisvrij te maken. Moet ik er moes in doen of niet? En van welk merk? En wat voor kapel zou er leuk staan?
Alvast bedankt!!

Er is genoeg te vinden. En wat voor kapsel je leuk zou staan? Plaats dan een foto zodat we kunnen helpen (zonder foto is dat helaas bijna onmogelijk).

Jup, een foto zou zeer handig zijn.

ik ook niet :blush:

andrelon krulcontrol en een beetje haarlak.

Nou ik ehb ook krullen. Niet te kort laten knippen, lekker veel laagjes. Mousse, en zeker niet fohnen. Ben ik sinds een tijdje ook achter. En wees niet te zuinig met mousse, maar je moet ook niet overdrijven dat je dat eeuwige natte haar hebt.

En meestal als ik mousse in mn haar smeer, dan hang ik altijd voor over en dan moet je het niet letterlijk gaan smeren, maar je gewoon een beetje dr in knijpen en dat soort ongein.

En door dit allemaal te doen zit mn haar elke dag anders, maar ja dat heb je als je krullen hebt

Je haar word nooit pluisvrij als je krullen hebt. En als het erop lijkt dat je haar niet pluist dan gebeurt er iets waardoor het weer pluist. En ik gebruik altijd na het douche andreolon volume mousse (maar nu krullen, omdat er de verkeerde mousse is) en van dat niveau spul, in zn soort roze/oranje achtig kleurig flesje, met van bochten er in, klinkt heel vaag, en heel afentoe andrelon krullen spray :’)
En tot de dag dat mn haar gewassen word dan gebruik ik alleen mousse, en heel afentoe wat krullenspray als ik niet tevreden bent. Maar de krullen spray is juist wat het bij mij doet verpesten

Thanxx!! Ga morgen even naar de kruidvat om andrelon te halen en ga ook even een afspraak maken bij de kapper!!
Dank jullie voor jullie hulp!

owjaa heb nog een vraagje…
Ik heb gehoord dat je bij de kapper permanent je haar kan stijlen…Weten jullie of dit werkt en hoeveel het kost?

Ik zou het niet permanent stijlen als ik jou was. Het is niet goed voor je haar (net als permanent krullen ook niet goed is) en ik weet niet hoe jouw krullen eruit zien maar als ik jou was zou ik er uit halen wat er in zit! Goed verzorgen, de kapper weet vast ook wel goede producten en ook een leuk model voor je haar.
En trouwens, d’r was een topic over het verzorgen van krullen. Misschien dat je daar iets aan hebt?

http://forum.girlscene.nl…ssen/list_messages/187266 deze is het.

Dankje!