weet niet wat ik met hem moet..

hey!

ik zit met een probleem en weet niet echt wat ik zal doen,
ongeveer iets meer dan een jaar geleden ben ik verliefd geworden op een jongen en het ging best wel goed tussen ons… totdat het ineens uit het niets fout gaan ( misschien ook wel door mijn onzekerheid).
ik wist niet duidelijk hoe het zat tussen ons tot dat ik zag dat hij met een ander meisje had afgesproken.
waar hij toen dus ook vrij snel een relatie mee kreeg…

ik zat er best mee maar had besloten hem met rust te laten, tot ik hem ongeveer 2 maanden geleden tegen kwam met het uitgaan. hij deed best leuk tegen me en we hadden een beetje via whatsapp gepraat maar daar bleef het dan ook bij. Maar ineens appte hij me weer en ging hij toch weer een beetje praten, en hadden we tijdens het uitgaan gekust.

hij liet me weten dat hij het fijn vond. hij zei : je moet zelf maar kijken wat je wil en dat hij toen ( toen hij ineens met het meisje ging ) geen idee had waar hij mee bezig was.

nu is hij iemand die niet veel praat via whatsapp maar hij liet wel merken dat hij geintreseerd was.
Het probleem is nu dus dat het allemaal ineens omgeslagen is en dat hij minder geintresseerd doet en heel vaak online is maar dan pas super laat op mij reageert,

ik weet nu dus niet wat ik moet want krijg een beetje het gevoel dat hij misschien met iemand anders nu praat of met meerderen ( ook omdat het nog niet heel lang uit is met zijn vriendin )
moet ik hem vragen hoe het zit ? of het afwachten, omdat hij nog niet echt letterlijk heeft gezegd dat hij verder er iets over denkt ofzo…

HELP :flushed:

Zoals ik het nu lees: jij bent verliefd geworden op hem en jullie hadden het leuk samen; het ging goed. Toen ging het opeens fout en jij wist niet waar je aan toe was. Hij had toen in no time een relatie met een ander meisje (gek, meestal vormen relaties zich niet zomaar).

Toen kwam je hem tegen met uitgaan, hebben jullie wat gepraat en nu hebben jullie weer gezoend, wat hij fijn vond. Maar hij laat nu weer weinig van zich horen en doet niet geïnteresseerd…

Dit komt op mij over alsof hij de eerste keer voor een ander meisje is gegaan en een relatie met haar is begonnen (en waarschijnlijk al met haar flirtte en misschien wel meer, dat het daarom ‘‘opeens’’ fout ging), dat hij je tegenkwam en wist dat jij hem leuk vond en dus een beetje leuk tegen je deed zodat hij met je kon zoenen. Je twijfelt nu zelf ook al of hij nu weer met andere meisjes bezig is… Ik zou deze jongen links laten liggen, ik heb niet het idee dat hij vol voor jou gaat. Weet je trouwens überhaupt wel of hij nog een vriendin heeft?

^ jaa klopt ik wou hem vragen hoe hij er over dacht maar wordt nu dus gewoon genegeerd dus wie weet zit hij nu wel bij een meisje of zoiets…
Misschien kan ik er beter mee stoppen

Je moet het natuurlijk zelf weten he! Ik vind het verhaal gewoon niet zo positief klinken, maar kijken wat hij er zelf van vind kan ook geen kwaad… Negeert hij je al lang?

uhm jaa ongeveer al sinds vanmiddag. Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken maar heb zo’n gevoel dat ik ‘mijn tijd verspil’

Als je zelf dat gevoel al hebt, denk ik dat je stiekem wel weet wat je moet doen. Je kunt evt. ook voor jezelf een deadline stellen, bijv.: als hij voor vanavond/morgen *tijd* niet gereageerd heeft, is het klaar. Heeft mij wel eens heel goed geholpen en ik heb er absoluut geen spijt van gehad :slightly_smiling_face:

heeel erg bedankt voor je hulp!

Is het uit tussen hem en dat andere meisje dan?

jaa dat is uit maar ik denk dat ze wel nog contact hebben

Ik ben het helemaal met Formidable eens. Klinkt niet als een hele goede jongen.

hahah okee bedankt voor jullie hulp maar hij heeft dus nu ALWEER ineens een vriendin wauw haha…

Alweer? Een nieuwe of zijn ex?
Ik zou het niet doen, aangezien hij nu alweer een nieuwe vriendin heeft.

een nieuwe en beide kon hij 1 week
en zijn nieuwe vriendin heeft hij leren kennen op de avond dat hij met mij kuste

wat zijn jongens toch geweldige wezens :hammer:

^ Oh wauw… Ik zou echt doorgaan zonder hem.