Weet niet wat ik er mee aan moet..

Haaii,

Ik weet even niet wat ik met mijn gedachtes aan moet en ze veranderen ook continu. Hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik heb dus een soort van fuckbuddy. Eerst ging het altijd puur alleen om de seks. Was altijd alleen na uitgaan en was ik er maar een uurtje. De afgelopen twee maanden is het eigenlijk steeds meer geworden. We zien elkaar elke week, soms meerdere keren en ook doordeweeks. Vaak ben ik er dan een hele avond (4/5uur) en doen we ook gewoon spelletjes en een drankje. Merk dat hij steeds kleffer wordt, knuffelt me vaak, zegt ook dat ie mij eigenlijk steeds leuker begint te vinden en dat we wel echt een klik hebben. Soms zit ik ook nog met vrienden van hem samen en dat is ook altijd gezellig. Hij heeft ook een keer gevraagd of ik misschien een keertje met hem wil gaan lunchen, maar dat idee is nooit voortgezet.

Ik vind het prima zoals het nu is. Dat ik gewoon af en toe gewoon een avondje bij hem ben. We appen ook alleen als we elkaar willen zien en dat vind ik gewoon prima. Ik hoef dus geen relatie. Kan mij eigenlijk niet eens voorstellen dat we bioscoop/uiteten gaan. Maar ik vind hem wel leuk.

Maar het punt is: ik kan het zooo niet hebben als hij met andere meisjes gaat. Hij kan best wel wat meisjes krijgen en is zelf ook een grote flirt. Uitgaan vind ik vaak stom als hij er is, omdat ik hem dan vaak met andere meiden zie. Uiteindelijk appt hij mij dan wel altijd na zo’n avond. Ik hoef geen relatie en ik kan hem dus niks verbieden, maar vind dit ook stom. Ik hoop eigenlijk wel dat ik iets meer voor hem beteken dan al die andere meiden, niet dat ie mij alleen appt omdat ik ‘lekker makkelijk’ ben, maar omdat ie het oprecht leuker vind met mij. Hij heeft wel een keer gezegd dat ie er klaar mee is om elke week andere meid te hebben en dat hij twee maanden niks had gedaan omdat ie vaak met mij is. Dat maakt mij wel weer blij, maar weet niet of dit helemaal waar is. Dit weekend zie ik hem dan bijvoorbeeld weer een nummer regelen… Als het ook alleen zoenen was oke… maar is ook seks.

Ik weet dus niet echt wat ik moet doen. Het ene moment denk ik over alles heel luchtig en vind ik alles prima. Het andere moment word ik weer helemaal gek. Tips? Misschien toch een gesprek maar eens aanknopen?

Ik zou er zeker eens over praten. Je wil geen relatie en vind het goed zoals het nu is, maar dan kun je eigenlijk ook niet verwachten dat hij helemaal niks met een ander mag. Maar misschien wil hij ook wel wat exclusiever, maar daar moet je dan wel eens goed voor gaan zitten om over te praten. Dan weet je allebei waar je aan toe bent.

Dankje voor je reactie! Ja ik weet dat ik dat niet kan vragen van hem. Zou gewoon zo graag willen dat het iets minder een playertje zou zijn :stuck_out_tongue: Al zou het af en toe 1 meisje zijn zou ik er wel vrede mee hebben. Maar heb het idee dat het er veel meer zijn… Al zou ik hetzelfde doen zou het ook minder erg zijn, maar de laatste tijd zie ik gewoon niet zoveel leuke jongens. Dus ik ben een soort van trouw aan hem (niet eigen keus dus), terwijl hij er op los leeft (denk ik dan)…

Wat is de reden dat je geen relatie wilt? Want hier klinkt het wel een beetje alsof je dat wilt, zonder het naampje. En ik zou gewoon een gesprek aangaan met hem hierover.

Nee dat is het ook niet echt. De avonden die wij nu samen hebben is er gewoon veel spanning en dat maakt het leuk. Heb niet echt de behoefte om andere dingen te doen, want dan is die spanning er ook niet. Hij is ook sowieso niet echt een jongen waar je van op aan kan, denk dat ik moeite zou hebben om hem te vertrouwen.

Maar tnx voor de reacties, toch maar even een praatje erover maken dan.