Weet niet wat hij van me wil.

Heey meiden van girlscene.

Ik ben heel goed bevriend met iemand. Nou tis meer dan vrienden. Tis eigenlijk een flow. Hij zoent me enso maar k weet niet of ie me wel echt leuk vind, want hij loopt ook steeds naar andere meisjes te kijken. Weet niet wat ik moet doen en durf het ook niet te vragen. Hebben jullie misschien tips?

xx

Je wilt toch weten waar je aan toe bent? Dan zul je het toch echt moeten vragen, anders ga je er niet achter komen.

helemaal mee eens, je wilt toch geen jongen die jou een beetje voor de lol zoent maar dat misschien ook wel met andere meisjes doet:o

Zoals ohPARTY al zei, als je het wil weten zul je het toch echt moeten vragen… Tenzij je het oké vind dat hij met andere meisjes flirt en misschien wel zoent?! (Lijkt me sterk…) Desnoods vraag je het op een manier van: ‘Wat betekende die zoen nou laatst?’ ofzo. Ben hier zelf ook niet de beste in hoor, haha.

Jij kent jouw vriend, wij niet. Dus wij kunnen niet voor jouw bepalen of hij een scharrel/player typ is of een serieus/blijver type.
Maak voor jezelf duidelijk wat je wilt? Wil je iemand die alleen met je zoent en verder ook naar andere kijkt?

Dankjewel voor de tips denk dat ik het indd maar gewoon moet vragen.

Succes!

^dankje :slightly_smiling_face:

Zoals je zegt t’is een FLOW … zulke jongens weten dat ook.

Dus kans zit erin dat hij t gewoon met elk meisje zoiets doet .

Ik voel mij echt oud… Ik heb nog nooit ‘flow’ gehoord of gebruikt.

Flow is dus als je met die gene flowt hahaha meer kan ik niet zeggen.

nou met dat hij naar andere meisjes kijkt bedoel ik niet elk meisje. Hij weet niet precies wat hij wil of wie hij leuk vind (denk ik).