weet niet wat doen =(

Hoi,
een tijdje geleden heb ik een topic geopend over een jongen die ik heb afgewezen, nu ik heb ik er heel veel spijt van dat ik hem heb afgewezen maar ondertussen heeft hij een vriendin. Ik heb hem toen afgewezen omdat ik altijd dacht aan wat anderen zouden zeggen als wij een koppel zouden zijn en daardoor ben ik denk ik onbewust mijn verliefdheid gaan verdringen en ging ik ook echt geloven dat ik niet verliefd op hem was. Maar een week of 2 weken later begon ik hem te missen enzo, toen was het weer school en zag ik hem elke dag in de klas waardoor ik hem natuurlijk nog harder ging missen. Toen nog 1 week later was ik dus ook weer ( eigenlijk nog steeds maar toen begon ik het weer harder te voelen) verliefd op hem en net toen ik hem dat wou vertellen dat ik stom was geweest en dat ik wel verliefd op hem was zei hij dat hij een lief had, dat was even slikken… ik was jaloers op dat meisje en heb veel gehuild. Maar een week later ging het al slecht tussen hun, maar ze waren wel nog steeds bij elkaar en zo ging het dan een tijdje de ene keer beter en de andere keer weer slechter. Ik weet nu gewoon niet of ik wel of niet moet vertellen dat ik wel op hem ben want hij is samen met dat meisje en ik weet niet hoe hij zal reageren als ik het vertel. En ik wil ook niet dat het door mij nog slechter gaat gaan tussen hun doordat hij dan misschien in de war is ofzo …

Heb je jezelf al af gevraagd of je nu nog steeds denkt wat anderen ervan zouden zeggen als jullie een koppel zijn? Wat is je antwoord daarop?? Als je echt voor 1000% weet dat je blij met hem zou worden zou ik het zeggen. Zo niet, ook al is er 1% twijfel, dan zou ik het laten rusten. Hoe moeilijk het ook is, maar je hebt ervan geleerd :wink:

Dit is hetgene wat ik zou doen :wink:

nu kan het me niet meer schelen wat anderen denken ik besef nu ook dat dat heel fout was van mij om daar toen aan te denken, ik zou wel blij met hem zijn maar wil hij mij nog wel een kans geven…

Als je er echt heel HEEL zeker van bent! Dan zou ik het hem vertellen, en dan weglopen. Dan ligt de keuze aan hem…en dan merk je het vanzelf. ik zou mezelf in ieder geval niet opdringen :wink:

om die ‘en dan weglopen’ moest ik even lachen xp maar ja misschien kan ik dat inderdaad wel het beste doen, het hem vertellen en hem laten kiezen wat hij ermee doet.

Ja. Ik denk dat het beter is om hem zelf erover na de te denken. Als je blijft zeg maar, dan ga je er samen over praten en heb jij er misschien toch veel invloed op onbewust. Vandaar :wink: Succes

ik wou het vandaag na school gaan zeggen maar nu was hij juist ziek -.-

Ik zou wachten tot hij en dat meisje uit elkaar zijn… best pijnlijk voor haar als ze hem erdoor kwijtraakt lijkt mij :slightly_smiling_face:

ja dat dacht ik ook eerst maar de reden dat het niet zo goed gaat tussen hun is dat ook gevoelens heeft voor iemand anders en ze wat twijfelt dus ja… ik weet het gewoon niet echt meer