weet niet of dit kan

hee ik heb even een vraagje.

ik heb zeg maar het blauwe 5 euro H&M rokje maar ik heb er niet echt een goede legging voor. kan ik het rokje ook aandoen met een gewone zwarte legging of is dat qua kleur niet echt mooi?

heb je een foto?want volgens mij kan het wel waarom niet?

Ligt er aan wat voor kleur blauw het is, als het heel donker blauw is, is het meestal niet zo mooi omdat de kleuren dan vloeken. Maar lichtblauw en zwart kan al beter. Maar foto is wel handig idd.

ja foto heb ik eventjes niet, maar het is zeg maar donkerblauw een beetje die marine donkerblauw, dus ik weet niet of dat zo mooi is.

Nou. Ik zeg: Trek het aan en kijk in de spiegel. Dan zie je of “het kan.”

ik zou het dan eerder met zon dunnere panty doen, dat vind ik persoonlijk het mooiste.

Ik heb hem ook.
Ik draag hem eigenlijk haast altijd met een (zwarte) panty, omdat je daar nog een beetje been door ziet en het contrast niet zo groot is. Een zwarte legging eronder vind ik nl. ook nogal twijfelachtig. Maar bij een meer sportieve look met gympjes ofzo kan het misschien wel nog. Inderdaad gewoon aantrekken voor de spiegel en als jij het mooi vindt, waarom niet?

Dat rokje heb ik ook en die draag ik met een blauw topje erop en met een zwarte panty eronder, ik vind dat dat prima kan:)

Ik denk wel dat dat kan hoor! Maar een foto zou eigenlijk wel handig zijn …

Ik denk inderdaad ook wel dat dat kan! :slightly_smiling_face: