weet niet meer wat te doen

ik ben echt de kluts kwijt en ik hoop echt dat jullie me een beetje kunnen helpen.
Er is een jongen die ik ongeveer een maand geleden heb leren kennen met uitgaan. Het eerste wat ik dacht toen ik hem zag was ‘wauw, wat een lekkerding’. Ik praatte een beetje met hem en uiteindelijk voegde hij me de dag erna toe op hyves en begon ik weer een gesprekje met hem aan. Al snel kreeg ik hem op msn. Het enige probleem was, was dat hij een beetje verlegen was maar verder echt super leuk. Hij was lief, leuk aardig en vooral superknap. De dagen erna praatte we urenlang door en het was heel gezellig en uiteindelijk spraken we toen een keertje af bij mij thuis. Het was heel gezellig toen en we hadden gezoend. Een week erna spraken we weer af en dat was gisteren. We hadden heel veel gezoend alleen hij wou verder gaan met mij, ik heb daar opzich niet zoveel problemen mee maar ik dacht wel van laten we het rustig aandoen want ik ken je nog niet zo lang, en ik was ongesteld. Dus ik draaide mijn hoofd weg toen hij met z’n hand in mijn broek wou stoppen. Daarna was het nogsteeds wel supergezellig maar toen hij wegging had ik eigelijk zo’n gevoel dat het nu over was. Daarna toen hij op msn kwam, voelde het ook heel anders, ik vind hem wel echt superleuk en het is heel lang geleden dat ik verliefd ben geweest, omdat ik na mijn vorige jongen heb gezegd dat ik nóóit meer verliefd wou worden en nu dacht ik eindelijk dat ik een perfecte jongen had gevonden. Maar het probleem dus, hij doet heel kortaf ineens. Ik snap echt niet meer wat er aan de hand is en ineens stuurt hij op hyves ook naar andere meisjes allemaal hartjes enzo, is dit omdat ik zijn scharreltje was voor een maandje of omdat hij me gewoon jaloers wil maken? Hij praat ook nog amper tegen me op msn en als ik niet begin praten we helemaal niet. Help asjeblieft want ik weet echt niet meer wat ik moet doen!
Alvast bedankt,
x

Persoonlijk denk ik dat hij jou als scharrel zag.
Als hij al zo snel dingen probeert, kan dat niet goed zijn…
Vooral omdat ie daarna heel kortaf doet, en het lijkt alsof ie met andere meiden ‘bezig’ is.
Ik zou hem laten gaan, hoe moeilijk het ook is.
Liefde moet van 2 kanten komen, en hij heeft er duidelijk geen zin in…

dankjewel voor je reactie,
nog iemand?

je moet hem laten gaan, voor het ‘te laat is’
met dat laatste bedoel ik voordat je dus écht hopeloos verliefd bent.
die jongen houdt niet van je, hij wilde gewoon meer :slightly_smiling_face:

Ik heb ook zoiets meegemaakt en daar heb ik veel spijt van. Die jongen is jou niet waard…negeer hem

Het is moeilijk, dat weet ik maar al te goed…

nou het kan zijn dat hij wel van jou houd maar altijd al naar andere meisjes zulke dingen heeft gestuurd, je kan ook van iemand houden als vrienden, jongens kenne ok meisjes als vriende hebben en meisjes sture tocch ook loveyou enzo naar elkaar en hartjes,
heb je hem ook uitgelegt waarom je wegdraaide??

xx

ja daar heb je gelijk in maar als hij dat naar een meisje stuurt ga ik toch wel even denken hoor…
en nee ik heb m niet uitgelegd waarom ik wegdraaide want ik weet neit hoe ik dat moet zeggen

bedankt voor de reacties allemaal!

ik zou als ik jou was er nu nog mee stoppen, nu kan het nog “gemakkelijk”. als die jongen nu al zo raar tegen je doet, terwijl je alleen niet verder wilde gaan, dan klopt er toch iets niet? als hij je echt zo leuk vindt, had dat hem niet zoveel uitgemaakt lijkt mij…?

up?

Stop er mee! :slightly_smiling_face:

stop er mee idd.

bedankt voor de reacties,
nog iemand?

hij heeft geen respect voor je, forget him

up

Ik denk dat je dan inderdaad maar een scharrel voor hem was. Hij wilde dus gewoon seks. Of je moet er met hem over praten, of wegwezen met die handel (ik adviseer het tweede).

oke iedereen hier zegt dat ik hem moet laten gaan, ik heb t geprobeert maar nu begint hij weer met mij te praten, nu begrijp ik er al helemaal niets meer van, want hij doet nu ineens weer heel leuk en aardig!