hey,
Mijn vriend en ik zijn bijna 6 maand samen , nu de laatste tijd gaat het wel heel erg slecht.
Ik heb fouten gemaakt door dingen te verzijgen voor hem die zijn gebeurt voor ik met hem samen was , nu zegt hij dat hij dit niet kan vergeten, maar hij is nu altijd met meisjes weg en verzijgt hier dingen over die ik altijd te weten kom via fb. Hij zegt altijd dat het gewone vriendinnen zijn maar 1ervan is zijn ex. Nu deze meisjes zijn echt aan het stoken tussen mijn vriend en mij ook zegt hij dat hij nooit tijd heeft om dingen met mij te gaan doen maar met hen iets gaan doen kan hij wel als ik hem hierover aanspreek zegt hij dat ik me aanstel en overdrijf. Nu hebben we hier elke dag wel ruzie over en elke dad opnieuw moet ik huilen . Het klinkt onnozel maar op fb ook staat hij vrijgezel en mee die meisjes op foto’s dat ze op hem zitten en hem een kus op de wang geven, hij heeft me zelfs verwijderd als vriend. Hij zegt dat hij me nog graag ziet maar ik weet het niet. Ik probeer echt mijn best te doen zodat alles goed komt maar ik heb het gevoel dat hij geen moeite wil doen. Praten helpt ook niet echt want dan krijg ik te horen dat het allemaal mijn schuld is…Ik weet het gewoon niet meer ;s x
Ik zou het uitmaken. Je wordt hier alleen maar ongelukkig van.
Ik vind het heel erg. Ik heb zoiets maar ik heb niet officieel met die jongen. Hij is nooit bij mij, en kwam er vorige week achter dat zn ex hem nog gewoon belt en hij met haar naar buiten gaat. Maar ook hij vind dat ik overdrijf en dat hij best bevriend mag zijn met zn ex. Opzich wel waar, maar ik vind het erg raar dat hij jou verwijderd heeft op fb. Zoiezo als je bevriend bent met iemand hoeft die niet opschoot te gaan zitten etc…
En als hij jou echt zo graag nog ziet, dan zou je dat wel merken. Ik denk dat je je gevoel moet volgen. Je weet zelf dat je ongelukkig bent, en vertrouwen is ook laag.
Hier zou ik niet mee kunnen leven. Ik vind het heel erg voor je. Ik heb ook wel een tijd heel veel ruzie gemaakt met men vriend, maar dat is over gegaan. Maar dat was dan wel niet zo extreem. Ik zou het niet kunnen volhouden zoals jij nu met je vriendje bent, maar je moet doen waar je het beste bij voelt…
Ja de ruzies lopen soms gewoon echt uit de hand…Idd niks mis met bevriend zijn met je ex maar hoe hij daarmee doet gaat er een beetje over vind ik ,ik mag van hem geen contact meer hebben met een ex van mij maar hij mag zo doen ik begrijp er gewoon niks van. Soms heb ik het gevoel dat het wel allemaal mijn eigen schuld is omdat ik dingen heb verzwegen maar op andere momenten denk ik dan dat gaat over dingen die voor de relatie met hem zijn gebeurt ik wou hem gewoon niet kwetsen dat was ook fout van mij maar hij doet nu net hetzelfde alleen gebeurt het terwijl we samen zijn…x
Dat hij vrijgezel op Facebook staat en je verwijderd heeft zegt eigenlijk wel genoeg… Ik denk dat je beter zonder hem kan verdergaan aangezien je erg vaak verdrietig bent door hem
Watt xd, hij staat als vrijgezel en heeft je verwijdert als vriend? Nou sorry hoor, maar dan zou ik er klaar mee zijn. Wat is dat nou voor een actie? Als je een relatie hebt, wil je dat toch laten zien aan anderen? En dan de foto’s waar hij allemaal kussen op de wang krijgt van meisjes. Hij wil waarschijnlijk gewoon vrijgezel zijn, ik zou hem in ieder geval dumpen als ik jou was.
Het is toch niet jou fout omdat je iets verzwegen hebt. Je maakt fouten in een relatie en je leert uit tenminste dat doe jij. Maar je vriend blijft gewoon verder doen ookal zeg je er iets van jij toch niet? En zo werkt het toch ook niet dat je elkaar gaat terug nemen. Dus dat wil zeggen als jij iets doet dat hij dat ook moet doen. Kom op, we zijn toch al oud genoeg? Ik vind echt dat je niets verkeerd doet.
Jij was toch hetzelfde meisje dat werd geslagen door haar vriend? of was dat iemand anders?
Je wordt hier trouwens alleen maar ongelukkig van, uitmaken alsjeblieft!
Dat vroeg ik mij ook al af…
Inderdaad, Dumpen die hap… Het is even moeilijk maar denk aan jezelf! Er zijn nog zoveel leuke jongens op de wereld…
ja ik werd ook door hem geslagen ik heb eindelijk de stap gezet om te zeggen dat het voorbij is…Nu is het nog moeilijk maar ik zal uiteindelijk wel gelukkiger zijn denk ik…