Weet niet meer wat ik nog moet doen..

Dag girlsceners…
Ik zit met een groot probleem en hoop dat jullie me wat raad kunnen geven.
Het zit namelijk zo:
Ik ken een heel erg lieve jongen, al sinds de kleuterschool… Toch hebben we pas sinds een tijdje meer contact met elkaar… Eerst werden we beste maatjes… Totdat het gedaan raakte met zijn vriendin. Ik had al langer gevoelens voor hem en durfde er eindelijk voor uit te komen. Eerst voelde hij enkel vriendschap voor me, maar stilaan is dat gegroeid. Aangezien we redelijk kort bij elkaar wonen, zien we elkaar vaak en is hij ook deze zomervakantie vaak over de vloer geweest… We hadden het echt goed samen, we lachten, zongen, maakten plezier en wilden allebei het allebei een kans geven om een relatie te beginnen. Voordat we echter officieel iets hadden, zoenden we ook al enzo. Dus we gingen al langer met elkaar om als koppel. Na een week officiële verkering, vertelde hij me dat hij er zich toch niet goed bij voelde en dat ik te stil voor hem ben. Dit komt doordat er twee meisjes zijn die mij niet goed kunnen hebben en hem wel, en zij proberen het dus te verpesten. We waren deze week dus ergens samen en die twee meisjes waren er ook. Ik voelde me niet goed bij de situatie en hield me dan ook op de achtergrond. Ik nam hem niet zo vaak vast als normaal en was stil. Af en toe pakte ik die jongen dan wel eens vast en gaf hem een kusje maar ik deed dat dan omdat ik hem écht graag zie. Maar ik wou geen scheve gezichten van de anderen. Nu denkt hij dus dat het in mijn karakter ligt dat ik zo stil ben en dat ik hem niet spontaan wil knuffelen en kussen… Terwijl dat totaal niet waar is. Hij vindt dus nu dat onze karakters niet samenpassen.
Wat moet ik toch doen? Ik zie hem zo graag en weet dat ik niemand als hem meer zal tegenkomen… Ik kan niet zonder hem en mis hem zo…
Iemand nog zo’n ervaringen? Tips?
Alvast bedankt & sorry voor dit lange verhaal :flushed:

Hij kent je toch langer als vandaag? Hij zou toch moeten weten hoe je bent?
En volgens mij zijn jullie (of een van jullie) niet echt klaar voor een relatie, misschien moeten jullie ffe een break nemen om elkaar wat ruimte te gunnen en kunnen jullie in die tijd gewoon maatjes blijven…

Wow, raar… eeem hem uitleggen, dat je je ongemakkelijk voelde met die meisjes erbij?
Want in het verhaal zie ik ook niet dat hij jou wel vastpakte, dus kan hij jou moeilijk de schuld gaan geven.

Weet hij dat die meisjes jou niet zo moeten?
Anders legt het hem uit en zeg dat je een beetje stil was omdat je weet dat die meisjes jou niet zo moeten.
Maar van een kant hij kent je idd toch al zo lang, dan moet hij eigenlijk toch wel weten hoe je bent…
Succes der nog mee!

@ Misstr0niik; Dat dacht ik dus ook… We zijn al zolang bevriend en hebben ons de hele vakantie gedragen als een koppel, toen ging alles goed. Daarom dat ik het niet kan vatten dat hij nu met het argument komt dat ik zo stil ben…

@ Flashscene; Nou ja, eerlijk gezegd… Hij nam mij wel af en toe vast… En dan was ik ook blij en knuffelde ik hem ook enzo. En dan weer een tijdje niet… En nu denkt hij dat ik hem niet wil vastnemen en dat ik me schaam voor hem, terwijl dat helemaal niet waar is! Ik heb gewoon bang om dat uit mezelf te doen uit schrik dat hij dat misschien niet wil omdat we pas ‘officieel’ samen zijn enzo als we bij vrienden zijn. Ik weet wel dat dat waarschijnlijk niet zo is en dat ik daar fout in ben geweest. Maar ik wil hem echt bewijzen dat ik hem graag zie.

@ xSHOPLOVE; Bedankt… Ja, hij weet dat die meisjes mij niet moeten. Maar volgens mij zoekt hij daar niets achter. Maar een van die twee meisjes is iemand die altijd probeert iedereen uit elkaar te krijgen… Daarom heb ik zo’n bang. Dat zij nu gaat proberen op hem in te spelen zodat hij niet meer bij me terug wil komen. Ik ben zo gelukkig bij hem. En heb me nog nooit zo gevoeld…

x

Ik sta er een beetje sceptisch tegenover dat hij tot die conclusie is gekomen enkel door die avond… Hebben andere mensen al gezegd dat je stil bent?

Praat er gewoon eens goed over, misschien is hij ook niet helemaal eerlijk.

durf gewoon je hart te luchten bij hem en wees niet stil bij die meisjes hun zijn kansloos en hopeloos als ze mensen uitelkaar willen brengen je moet er gewoon met hem over praten en zeggen dat je normaal toch niet zo bent en wees niet bang voor die meisjes die kunnen jou/jullie niks aanmaken als die jongen jou echt leuk vind en echt voor jou gaat

@ Tunng; Normaal gezien ben ik ook helemaal niet zo stil. Enkel als ik me niet goed voel door iets/een situatie… En dat was nu eenmaal het geval. Maar ik kan me ook amuseren, lachen, zingen, van dingen genieten en spontaan zijn… Daar kunnen al mijn vrienden van getuigen. Daarom dat ik zijn argumenten ook niet snap…

@ Deem; Njaa, ik wil dat proberen en weet dat ik dat toch van me af moet zetten. Maar ik heb er gewoon bang voor, want het is hen al zovaak gelukt…

Zal ik toch nog eens een poging doen om met hem af te spreken?
Bijkomend probleem ; ik mag hem voorlopig niet meer zien van mijn ouders. Dus ik zie hem pas weer als school begint. Iemand tips om dit aan te pakken?

x

Nog steeds geen verandering in de zaak…
Heb al sinds maandag niets meer van hem gehoord… En ik heb ook niets meer durven sturen…

Iemand tips?

x

stuur gwn dat je je ongemakkelijk voelde… is toch normaal bij 2 meisjes die jou nog niet echt kennen ofzo.
wat stom dat hij het meteen uitmaakt voor zo’n reden terwijl jullie al genoeg tijd hebben doorgebracht en het nog leuk was ook!
als hij je niet terugneemt na jouw uitleg, dan is het mss niet om die reden dat hij het uitmaakte…

je moet gewoon alles tegen hem vertellen en hoe je je voelt ens volgens mij kan je nix anders doen.
mis kan je ook iets echt speciaals voor hem doen zodat hij weet dat je hem echt heel graag wilt zien ik had namelijk al eerder ergens op een forum gelezen dat een jongen tegen iemand had gezegt je doet er niks aan om me te zien en toen was ze met het allerslechtste weer op een fiets die half uit elkaar viel helemaal naar hem toe gefietst. misschien kan je het met zoiets bewijzen ik wet ook niet anders

@ IeatCrayons; Ik vond dat dus ook heel erg stom, dat hij het daarom uitmaakte & dat hij niet eens moeite deed om onze relatie te doen lukken. Ik ken hem zo niet, zo is hij helemaal niet (lees: in mijn ogen dan). Liefde maakt blind zeggen ze? Dit heb ik dan wel duidelijk aan de levende lijve ondervonden. & Inderdaad, we hebben de hele zomervakantie samen gespendeerd. Ik heb hem altijd opgevangen, er voor hem geweest als hij het moeilijk had of iets dergelijks… Ik snap niet dat hij me nu zomaar kan laten vallen… Ik heb nu al stress voor dinsdag, dan zie ik hem weer terug.

@ _JEWEETZELF; Ik ga inderdaad eens proberen met hem te praten… Ben benieuwd of dat nog iets gaat uithalen… Ik had hem een cadeautje met onze datum gegeven en een klein dingetje zelf geknutseld. Ik heb hem gevraagd of hij dat kon teruggeven, aangezien hij er toch niets meer mee kan doen… Hier reageert hij niet op… Waarom geeft ie het dan niet gewoon terug?

x

hmm k weet niet waarom, maar hoe reageerde hij toen je het cadeautje gaf ens ?

@ _JEWEETZELF; Dat dingetje wat ik zelf geknutseld had, daar reageerde hij heel emotioneel op, was zoiets heel persoonlijks (was al voordat we ‘officieel’ samen waren). & met het andere cadeautje was hij heel blij, hij vond het echt leuk…

Heb hem dus gisteren voor het eerst teruggezien en 't voelde nogal raar.
Eerst heel onwennig & toen kwam hij naar me toe, wou hij een knuffel van me. Daarna kwam hij nog eens naar me toe om te zeggen hoe mooi ik was… En vandaag trok hij constant mijn aandacht… What do I have to do ladies?

x

Ik denk dat ie spijt heeft. Maar uit jouw verhaal te horen ben je aardig gekwetst maar nog wel heel erg verliefd. als hij je terug wilt kun je hem wel terug nemen maar laat hem wel merken dat hij je écht gekwetst heeft met deze actie

(zo zijn jongens wel vaker hoor… soort van hele korte midlife-crisis… zegmaar. :tipping_hand_man:)

@ lovveeeedone; Ik hou inderdaad nog heel erg veel van hem, hoe hard het me ook gekwetst heeft. Mijn liefde voor hem is gewoon sterker dan mezelf…

Hij komt echt heel vaak bij me staan op school… En dan wil ik hem gewoon vastpakken enzo, dan denk ik: ‘wow, wake up, you can’t do this’. Nou had hij in zn msn staan ‘Something always brings me back to you’… Nu zit ik weer met die twijfel: bedoelt hij mij of zn ex?

Leg het hem gewoon uit lijkt mij?

Vandaag kwam ie in de les naast me zitten en fluisterde in mn oor ‘het spijt me’. Toen ik vroeg waarom zei hij: ‘Ik mis je’ en hij probeert nog steeds mn aandacht te trekken de hele tijd. Hij liep achter me & we stonden allemaal opeengedrukt in de hal & stond dus heel kort bij me, en toen raakte hij men hand eerst aan en nam mijn hand toen vast, daarna legde hij zn hand op mn bovenbeen toen we in de les zaten en keek me aan met van die puppyogen en een pruillipje, goh. Dan wil ik hem zo graag vastnemen enzo, maar ik snap wel dat ik dat beter niet doe (zeker niet tijdens de les, de leerkracht zou nogal opkijken) … Langs de ene kant hou ik nog zo van hem, maar langs de andere kant heb ik bang dat als ik hem opnieuw een kans geef, dat het weer misloopt… Pfoe, what a situation…

x

leg hem uit dat jij hem niet vastpakte omdat die meisjes erbij stonden en zij hem ook leuk vinden. dat snapt hij vast wel.