Weet niet meer wat ik moet doen

Haayy, ik heb een probleempje en zit er best wel mee…

Het gaat nu een tijdje niet helemaal lekker tussen mijn vriend en mij. Het ging eerst niet zo goed, toen weer iets beter, toen weer niet, toen weer wel en had ik weer al zijn vertrouwen enzo terug, is er vandaag weer wat gebeurd. Ik kreeg een appje van hem waarin hij vroeg waarom ik vanalles aan het verzinnen was. Ik had geen flauw idee wat hij bedoelde dus vroeg wat hij bedoelde. Krijg ik een uitleg met dat iedereen denkt dat het nu uit gaat tussen ons omdat hij super boos is op mij omdat ik, blijkbaar, rook. (Ik rook niet). Ik heb maar aan een paar mensen verteld waarom het niet zo goed ging, onder andere dat ik 1 trekje heb genomen maar daar zit een hel verhaal achter. Alleen 2 van die mensen kent hij echt persoonlijk, alleen ik zie hun er echt totaal niet voor aan om zoiets te verzinnen. Ook is hij helemaal niet boos op me. Nu weten we alle 2 niet meer wat we moeten doen aangezien er iemand is die vanalles verzint over ons en we ook niet eens weten wie. We hebben nu bijna een relatie van een jaar, dus het zal echt niet zomaar uitgaan maar alsnog voel ik me er behoorlijk kut over…

Heeft iemand tips?? Ik weet echt niet meer wat ik moet doen en mijn vriend ook niet. Ik wil echt dat het stopt, want er is niks van waar.

Alvast dankjewell, Xx

Zolang jullie twee weten wat er wel waar is, zou ik het allemaal gewoon negeren. Die persoon wordt het dan hopelijk ook snel zat. Alleen is het jammer dat je dus waarschijnlijk iemand als vriend hebt die toch niet helemaal een echte vriend is.