Weet niet hoe ik me moet voelen over fwb

Ik heb een tijdje geleden een jongen leren kennen en we zijn hele goede vrienden geworden. Laatst was ik een keer bij hem thuis en toen hebben we seks gehad (wat we beide eigenlijk niet aan zagen komen). Nu hebben we daarna wel een heel goed gesprek gehad en we hebben beide aangegeven dat we dus echt geen relatie willen, maar dat we wel heel erg tot elkaar aangetrokken zijn op seksueel gebied en dat we het niet erg zouden vinden dat het nog een keer zou gebeuren.
Vervolgens hebben we dus afgesproken dat we dus als fwb verder willen gaan en we hebben hierbij samen een aantal duidelijke afspraken gemaakt.

Ik heb er aan de ene kant een heel goed gevoel bij en ik ben blij dat het zo kan gaan, maar aan de andere kant weet ik ook niet precies wat ik moet denken/voelen. Is dit normaal?

Als jij weet dat je dit kunt doen zonder dat je er gevoelens bij krijgt, dan moet je het doen. Denk je dat je ze wel kunt gaan krijgen, moet je het niet doen

Ik heb op dit moment helemaal geen behoefte aan een relatie en de gevoelens die daarbij horen en ik zie mezelf ook niet datsoort gevoelens voor hem ontwikkelen.

Als je jezelf er geen pijn mee doet (qua gevoelens) waarom niet! :cold_sweat:

Ik snap dat het verwarrend is omdat je opeens van vrienden naar fwb gaat. Misschien kun je het gewoon nog eens open met hem bespreken, zodat je weet hoe hij erover denkt en misschien voel je je daarna wel beter.

En verder wat de rest zegt, als je het wil zou ik het gewoon doen :slightly_smiling_face:

Ik heb het ook gehad… Ik zou het zelf niet zo snel meer doen want we waren erg close en nu hebben we aangegeven dat we beide niet meer willen en nu is onze vriendschap voorbij… Maar eigen keuze maar blijf denken aan de gevolgen!

Dankjewel voor de adviezen!

Ik ben nog even bij hem langs geweest en we hebben er nog even over gesproken en dat heeft me wel goed gedaan. Hierbij heb ik gewoon gezegd hoe ik me voel, wat ik hoop en waar ik bang voor ben. Hij ging hier heel goed mee om, dus daar ben ik echt blij mee.