Weet niet echt wat ik hiervan moet vinden..

Ik zit sinds dit schooljaar op een andere school waar ik het 3e leerjaar theoretische leerweg overdoe… Ik had het schooljaar vorig jaar niet gehaald, vanwege problemen thuis… Helaas mocht ik niet blijven zitten op mijn oude school, want daar lieten ze kinderen niet meer blijven zitten. Wel was ik echt goed geworden met mijn natuurkunde leraar waarvan ik in de 2e les had. Hij hielp me echt ontzettend veel en kon altijd mijn verhaal bij hem kwijt… Toen ik van die school ging, wilde hij contact houden via de mail… Sindsdien had ik in de zomervakantie zelfs contact met hem via de mail… Begin dit schooljaar ging ik bijna elke maand wel langs mijn oude school (voor hem…) (tot december) en had toen nog een betere band gekregen… In januari mailde hij me dat hij zijn email zou verwijderen en gaf dus zijn snapchat… Ik had hem toegevoegd en nouja… Tot maart deed hij gewoon normaal, hij plaatst eigenlijk nooit wat op snapchat… maar hij chatte me wel eens van ‘alles goed’ enzo. Maar sinds donderdag deed hij erg raar… Het gesprek ging niet echt over iets boeiends maar hij maakte rare opmerkingen… Ik zei van dat ik kruimeltaart aan het eten was, toen zei hij aah lekker ik wil ook! Ik zei voor de gein hahaha ik kom wel brengen met zo een knipoog en toen zei hij ik kom wel even bij je langs je bent toch alleen thuis (dat had ik hem eerder verteld, voordat we t hierover hadden) ik zei toen van ja joh nog een kopje thee erbij word 't meteen hele theekrans en toen zei hij ja lekker doe maar!! verder ben je wel te vertrouwen he (met zo een knipoog) en ik had echt zoiets van huhh…? toen zei ik van ja zomaar vertrouwd u me niet? hij zegt nee misschien niet nee ik zo waarom niet? hij zegt weet ik niet!! is afwachten ik zei toen van waarom afwachten? en waarvoor? hij zegt nee laat maar (met zo een knipoog) en ik dacht echt van huh wat bedoelt hij nou… :flushed: :cold_sweat:

Toen vrijdag avond chatte hij me weer… (ik loop deze 2 weken stage). Hij vroeg ja is je stage leuk? ik zo ja hoor maar ben wel gaar dus hij zegt zo ja maar dat is iedereen wel ik zo ja haha maar ik heb ook echt een slecht slaapritme hij zegt hoe komt dat? ik zo weet niet kom gewoon niet in slaap hij zegt gewoon telefoon wegleggen en je nest in ik zo wilt u me weghebben? hij zegt nee meis!!! ik zo hahaha maarja hoe was uw dag? hij zegt leuk!! lekker gewerkt en ben nu even bij vrienden ik zo haha awh gezellig hij zegt wat ga jij dit weekend doen? ik zo niks werken en u? hij zegt beetje werken en sporten natuurlijk ik zo oh oke haha goed bezig hij zegt ja je kent me een topper ik zo haha always stay fit hij zegt ja zo wil k het niet noemen ik zeg zo nouja dan noemt u t zoals u t wilt noemen hij zegt je hoeft geen u meer te zeggen nu hoor ik zo haha oke hij zegt ik ben je leraar niet meer ik zo en ik ben uw leerling niet meer hij zegt nee allang niet meer!!! en toen ging opeens die videochat even aan en ik schrok me dood maar t leek alsof iemand zijn tel vast had (maar die je zag niet ) en hij zat er naast met zijn hoofd de andere kant op ofzo… en toen had iemand t snel weggeklikt… echt heel vaag maar nouja toen zei ik zo haha vind je dat erg? hij zegt nee hoor wel jammer ik zo ja vind het ook wel jammer u was wel mijn favo docent, nog steeds trouwens ookal heb ik geen les meer van u hij zegt ja ik was heel goed he (met zo een emoji) ik zo haha ja hij zegt dan wanneer kom je? ik zo ik weet niet als je ooit tijd hebt hij zegt na de meivakantie ik zo oke hij zegt dan heb ik weinig lessen dan heb ik tijdzat ik zo oke hhaha hij zegt zo en wat gebeurt er dan? ik zo hahhaha weet ik niet hij zegt boodschap niet ontvangen ik zo huh oh ik zei haha weet ik niet hij zegt jaja… ik zo nee serieus ik zei dat echt… hij zegt ja dat geloof ik wel… ik zo oke? maar ik weet niet wat er dan gebeurt ben niet helderziend ofzo hij zegt maakt niet uit, niemand is perfect ik zo daarom haha ik zo maar wat gebeurt er dan? nouja daar kreeg ik geen reactie op… dus zaterdag zei ik van wat bedoelde u er mee? (van wat gebeurt er dan) hij zegt ik snap er helemaal niks van ik zo huhh? dat stuurde u gister wat bedoelde u ermee hij zegt geen idee ik zo u bent echt vaag hij zei niks meer… Ik vond t echt raar ene dag zegt hij iets en de volgende dag is hij het vergeten… toen zei ik van ik denk dat het beter is als ik het contact hierbij verbreek hij zegt Prima! Succes met je thuissituatie ik zei toen van ja ik vind t echt oprecht jammer hij zegt jij wilt het contact verbreken! ik zo tja maar ik vind u gewoon vaag en toen zei ik van nouja doei ik verwijder u wel… Ik vond het eigenlijk echt jammer, maar ik vond het gewoon vaag hoe hij opeens zo deed… en toen vandaag in de ochtend zag ik dat hij me weer had toegevoegd… dus ik voegde hem weer toe want ik dacht dat hij misschien nog wat wilde zeggen dus ik chatte hem zo van wat is er?
hij zegt Nou ik wilde nog even zeggen dat ik niet weet waarom je boos bent, er zal vast een goede reden voor zijn… maar ik wilde je nog even succes wensen en ik hoop wel dat je je diploma komt laten zien, zo niet, zou ik het jammer vinden

ten eerste ik zit in 3tl, dat is geen eindexamenjaar dus ik snapte niet echt waarom hij al over diploma begon en ten tweede hij kon dat ook zaterdag zeggen (gister dus toen ik het contact wilde verbreken) maar oke… ik ben echt goedhartig en ik vond het oprecht best sneu hoe t was geeindigd dus ik zei van nee ik ben niet boos maar ik vond het gewoon vaag en ik was al niet in goede bui… sorry misschien heb ik te snel gezegd contact verbreken… hij zegt prima!! ik zo want ik zou t wel jammer vinden als t contact weg zou gaan hij zegt ik ook hoor ik zo want ik vertelde u altijd alles, en wist altijd raad en ik was wel gewoon goed met u hij zegt daarom!!!

en toen hadden we nog even gechat over dat ik was begonnen met mijn autotheorie (toen deed hij weer opeens normaal??..)

Dus nouja ik vind t echt vaag hoe hij deed afgelopen tijd. Ik had niet verwacht dat hij me weer zou toevoegen en vind dat dus wel een teken dat het hem wel boeit (dat ik het contact had verbroken) ookal vond ik de reden waarom een beetje onzinnig (dat succes wensen enzo?) maar ik weet niet echt wat ik hiervan moet vinden en van moet denken…

Vind het wel lijken alsof hij sexueel contact met je zoekt. Als je het niet wil zou ik gewoon minder chat ten!

Klinkt als een rare man. Een leraar hoort een (oud)leerling sowieso niet op snapchat te hebben, ik vind dat gewoon ongepast. Ik zou hem dus verwijderen en niet meer toevoegen.

Ik vind jou eerlijk gezegd soms ook wel raar reageren hoor. Jij zegt: “ik kom wel appeltaart brengen hoor” en “wilt u me weghebben” en “goed bezig haha always stay fit” en “vind je het erg dat ik je leerling niet meer ben”. Sowieso lijkt mij “hahahah” antwoorden als je iets niet grappig vindt ook geen goed idee.

Ik zou hem verwijderen als je niet meer met hem wilt praten.