Weet jij wat christenen vieren met Pasen?

Weet jij wat christenen vieren met Pasen?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Dit is een experiment naar aanleiding van dit topic. Weten jullie wat Pasen voor de christenen inhoudt (dus wat zij vieren dit weekend)?

[Klik hier als je ‘nee’ hebt geantwoord.]

Geniaal Piv :’’’’)

Ik ben oprecht trots op jullie. En welke assbutt heeft nee gestemd Ö

Yay voor dit topic! En het is anoniem, dus het zou toch redelijk betrouwbaar moeten zijn.

Ik voel me nu echt heel erg want ik zat op een christelijke basisschool en kreeg dit verhaal 8 jaar lang elke pasen maar ik weet het niet meer zeker.

Was het niet dat hij opstond uit de dood? Dat die stenen en zijn lichaam inene weg waren…? En met Hemelvaart ging hij uiteindelijk echt naar ‘het paradijs’

Dat is dan weer het probleem met anonimiteit, haha.

Joah. Basically.

Goedzo ^^

(oh win-winsituatie, iedereen die nee stemt leert het door Wiki >>> alle stemmers weten het!)

Ja, dat weet ik. :slightly_smiling_face: En ik vind ook dat mensen dat horen te weten. Niet alle details natuurlijk, maar het is wel een belangrijk deel van het verhaal rond Jezus. Ik vind dat je, zelfs als je niet gelooft, wel de grote lijnen moet kennen. Maar over het algemeen krijg je dat ook wel bij levensbeschouwing. Dat je het af en toe een beetje kwijt bent kan natuurlijk, maar helemaal geen idee hebben is ook weer niet oké.

ik weet het zelfs, hoewel ik zelf persoonlijk christendom onzin vind.

ik ga voor de oerknal :’)

nee weet ik nie

wat is pase

pase is als de paashaas komt in je tuin en dan verstoptie eitjes xoxoxo’

Ik zou eigenlijk wel verbaasd zijn als er iemand niet weet wat het inhoud :’).

Of je nou gelovig bent of niet, de grote lijnen hoor je wel te weten, vind ik dan.

sssssttt, niet verklappen!!!

oops sorry ;$;$

im srry bby wont happun again i promis

@Cake: <3<3<3

Dat waren allemaal undercover ups, nu stop ik met het vervuilen van dit topic

Niet het grote verhaal maar wel waar het omgaat ja.

Toen ik nog aan goede vrijdag deed was het echt geen feestje hoor, haha.