Weet jij Red John?

Misschien kan het helemaal niemand wat schelen hoor,
misschien ook wel haha
er waren hier nog geen topics over.

Maar ik kijk dus The Mentalist
en donderdag was de laatste aflevering van seizoen twee :rage:
anyway, ik ben er eigenlijk vrij zeker van dat ik weet wie Red John is mwahaha :grinning:
Wie denken jullie? ^^
Of denken jullie dat diegene nog niet in de serie is voorgekomen?

Ik heb echt geen idee ;o. Ben wel echt enorm benieuwd ;p. Wie denk jij dan?

Brett Partridge.
Die jongen die in het begin van de laatste aflevering Jane weer tegenkwam!
Hij was een soort politieman…
anyway hij had dezelfde stem als Red John
en waarom zouden ze hem even snel in de serie proppen? Terwijl het verder helemaal niks met het verhaal te maken had?

Ooooh, hmm ja daar heb je wel gelijk in ja! Nou, afwachten dan maar tot de aflevering waar we het te weten komen ;p.

The Mentalist is zooooo geniaal :heart::heart::heart::heart:
&&; Jane is best hotttt*

Ik volg het ook zo veel mogelijk, maar ik moet elke keer trainen om die tijd:angry2:
maar ik heb geen idee… maar als je zegt dat je het vrij zeker is, dan is het dus een bekende? Dus iemand van het team? of heb ik het nu echt al te lang niet meer gezien? rottraining

Ik dacht dat ik de enige was die dat dacht @ xFuturedreams (a)

http://www.youtube.com/watch?v=L6hU_l2wWwQ

listen to the voice!

Ow ik zie net je reactie pas. Even kijken of ik die aflevering kan vinden :wink:

Maar aan de andere kant… Zou Jane dat hebben niet hebben gemerkt?

Het lijkt me heel onlogisch als hij het is, of in ieder geval als ze het zo laten merken.
Zoals badmuts al zei: Jane had het gemerkt, en dan had Red John hem niet laten leven…

Was donderdag de laatste aflevering !? :cry:

I love the mentalist, en ik heb geen idee wie Red John is.

wat een einde… (’:
kijken er nog meer girls? zie namelijk dat topic beetje dood is.

Ik vond het zo’n suffe ontknoping! Echt jammer. En ik vind Jane zo’n naar karakter eigenlijk. Supersexy hoor, daar niet van, maar wat een egoïstische eikel haha. En, wat ik nog niet wist, is dat Simon Baker altijd die gekke Red John stem heeft ingesproken. Grappig weetje wel.

Ik ben juist heel blij met wie Red John is. De eerste keer dat ik zag had ik meteen iets van “die moet wel RJ zijn, zo een engerd”.
En de ontknoping vond ik ook wel geslaagd, we wisten dat het zowiezo iemand vanop het lijstje ging zijn en vanaf seizoen 1 weten we al dat hij RJ ging vermoorden, dus een enorm grote verrassing kon het niet worden.
Spoilers:
[size=4pt]En dat hij eerst een andere naam bekend maakte, in de vorige aflevering in die kerk zat, deze aflevering zijn wapen liet afnemen, broodkruimels bijhad,… Heeft het toch wel mooi gepland. Ook mooi dat hij Red John achterlaat alsof het een gewone zelfmoord was (door die tape kunnen ze Jane zijn vingerafdrukken niet vinden gok ik), als een gewone man ‘zonder identiteit’ (door die DNA-swap denkt iedereen dat hij al dood was en Bertram Red John is. Totaal het tegenovergestelde van wat Red John zelf zou gewild hebben. En vrij vernederend voor Red John.

Ja, fangirl hier. Maar nu wordt het tijd dat hij en Lisbon een koppel worden.

aaah kan iemand mij het verhaal van de laatste aflevering vertellen ? :grinning:

Even een linkje, zou niks willen spoilen
http://thementalist.wikia.com/wiki/Red_John_(episode)