Weet je vriendje hoelang jullie al samen zijn?

Hij weet het precies.

ik ben het zó met jou eens!
en ik zou zelf ook niet weten hoelang mijn vriendje en ik bij elkaar zijn, en hij ook niet en dat maakt me niks uit!

we hebben geen datum het is gegroeit dus niet echt gevraagd.
het was in februari 2007 ongeveer

haha, nouja, mijn vriendje weet het wel, hij heeft mij toen ook gevraagd (dat klinkt stom). maar ik heb zijn oude telefoon gekregen omdat van die van mij de batterij zo snel leeg was, en ik was in de agenda t kijken, en zie ik bij 23-11-2007 (de dag dat we wat kregen) staan: ‘aan’ . Ik vond het wel schattig, maar ook n beetje gek. Maar hij weet het nu wel uit zijn hoofd.

Jaja die weet het wel :'3
Toen we 9 maanden hadden, smsde hij zo: Gefeliciteerd met ons schatje. En ik had het niet eens door…

:flushed:

Hy weet het wel, alleen denkt er niet altijd aan, maar vind het niet erg want ga echthet niet elke maand vieren.

Mijnes ook,
maar dat komt omdat hij elk maand een alarm laat afgaan om 9 uur … xD
Vandaag 9 maanden (L)

Jup, hij weet het precies ^^
niet dat we er veel mee doen, maargoed XD

:wink:
dat is een skottige xD

heeftie al iets laten horen?

Mijne weet het altijd precies :grinning:

Volgens mij weet hij het nog beter dan dat ik het weet.
Die van mij weet het volgens mij nog op de minuut precies wanneer we verkering kregen xD

Maar om op je vraag terug te komen, hij is het wel eens vergeten, ik ook. Ik was half jaar vergeten, hij anderhalf jaar,

hahaha mijne weet het ook precies, vet leuk
01-02-2008

061208 - nog effe te gaan dus haha

Mijne weet het ongeveer. Vandaag is het 3 weken. Maar een lerares vroeg dus hoelang we al hadden, en toen zij hij bijna 4 weken. Wel knap dat hij er zo dichtbij zit, hij hoeft het ook niet precies goed te hebben :wink:

die vn mij zei gisteren nog: schatje bijna 2 en een half jaar he :wink:
dus hij weet t wel gelukkig;)
en ik weet t ook nog nu een cadeautje verzinnen (A)

Hij weet het :slightly_smiling_face:.

mijne weet het :grinning:
Hij maakte zo’n droge opmerking laatst.
Het was 6 mei en hij zei: nog 20 daagjes hea :wink::wink:
Hij bedoelde dus: nog 20 dagen en dan hebben we 3 maanden :grinning: vond ik wel heel schattig.
en hij feliciteert me elke keer (njaa, pas 2 x dus) met een smsje enzo. laatst precies om 12 uur 's nachts :grinning: