Weet je vriendje hoelang jullie al samen zijn?

Wij zijn morgen 3 jaar samen en volgens mij is ie het helemaal vergeten… <_<

Volgens mij is dat een beetje jongens eigen…

Jammer genoeg wel…

haha lekker lullig:Pmijn vriendje weet het wel ongeveer maar ik geef wel altijd hints;)
ben blij dat hij het niet vergeet vind het niet erg dat ii niet de exacte datum weet daarvoor zijn het mannen hahaha;)

Nein, mijn vriendje weet het juist wel! Precies! Hij was ook diegene die mij vroeg… hahaha 23-12-'05:)

Het zal waarschijnlijk wel aan mij liggen, maar wat is er in godsnaam zo belangrijk aan de datum dat jullie officiëel iets kregen. Ik bedoel, voor die datum kenden jullie elkaar ook al, en daarbij verandert de verstreken tijd niks aan jullie relatie. Ik zou het ook niet onthouden hoor.

haha, wij zijn dik 4 maanden samen, hij is het nóg nooit vergeten.

Is toch leuk om te ‘vieren’ ?

Je hebt wel gelijk eigenlijk!!

ben het wel beetje met je eens, maar toch vind ik het wel leuk om te onthouden! kan je beetje terugkijken enzo.

Ik vind dat er geen speciale datum nodig zou moeten zijn om aandacht aan elkaar te besteden of een cadeautje te geven ofzo. Net als met valentijnsdag, wat is er nou het nut van. Het is gewoon een dag net als alle anderen.

Hij weet perfect wanneer we samen zijn gekomen, maar we vinden het allebei niet zo belangrijk om zoiets te vieren… misschien wel wanneer we 1 jaar samen zijn maar ik vind het echt niet nodig om elke maand te vieren :wink:

jongens zijn niet zo van de data’s volgens mij,
al mijn ex-en (niet dat ik er zoveel heb hoor haha) vergaten het steeds.
ook data’s dat we iets leuks zouden doen.
daar moet je hun altijd aan herrinneren!

vind het gewoon leuk om op zo’n dag wat leuks te gaan doen samen :slightly_smiling_face:
Hebben we het weer een jaar met elkaar uit gehouden :wink:

mijne wel.
:slightly_smiling_face:
morgen een half jaar

Mijne weet het ook ;3

mijne weet het wel <3

Jup, vandaag jaar en 3 maandjes! ^^
hij feliciteerde me vanogtend nog, how sweet ^^

wij vieren het niet elke maand ofzo,
maar dat we 1 jaar hadden wist hij wel precies