Weet iemand???

Hey ik wil naar Amersfoort of Groningen met een vriendin van mij, maar nou vroegen we ons af… Welke alternatieve winkels zitten er in Amersfoort, en welke alternative winkels zitten er in groningen? Alvast bedankt :grinning:

pfoe weet het niet,uppjeeee!

[b]Amersfoort niet zo heel veel.

Je hebt wel de brittain en de london volgensmy.
maar ik weet niet of je dat bedoelt.
^^groningen was wel leuk volgens mijn vriendin[/b]

Amersfoort is zo bijzonder niet. Groningen heeft zoveel meer winkels!

Ik weet zo even niet echt bijzondere winkeltjes in Groningen, maar je moet gewoon door de Herestraat lopen en bij de Grote Markt en de Vismarkt kijken. Je komt genoeg tegen!

Groningen is wel tof ! :slightly_smiling_face:
als je benieuwd bent naar winkels die daar zitten moet je maar even vragen; alle winkels weet ik wel ! ;’]
het is trouwens ook leuk om in groningen boven bij de HEMA te zitten, dan kun je zo naar beneden kijken (de hema zit in de herenstraat)
en er is ook een winkeltje; skooter. ongeveer tegen over de hema, er daar zijn zulke leuke kleren ! en heel goedkoop.
maarja note me anders maar ofzo ! :d.

groningen is wel leuk :slightly_smiling_face: ik woon er.

Ik vind Groningen wel leuk. Mijn broer studeert er en ik logeer af en toe bij hem.
Maar ik shop er niet heel graag. Liever in Kopenhagen of Antwerpen… Maarja dat is meer waar ik van hou x’]

Welke alternatieve winkels zitten in groningen dan? En waar zitten die markten die jullie noemden? We gaan er morgen heen vandaar :wink: En waar zitten de winkels ongeveer?

up

aan de oosterstraat in groningen zit de london, ben er vorige week nog geweest. Best een mooie winkel, verder weet ik niet echt alternatieve winkels in Groningen.

upje

hm ik denk dat groningen leuker is :stuck_out_tongue:

upje