weet iemand wat ik kan doen met...

isomo?
ik heb er nog redelijk veel, maar ik weet niet wat ik ermee moet xp
ik wil er wel iets leuks en creatiefs mee doen maar ja :wink:

iemand ideetjes?

:upside_down_face:

Isomo?

piepschuim :wink:

Er een gitaar uit zagen en daar dan mee over glas gaan schuren.

random sinterklaassurprise?

zoals?? :wink:

Heb je van die basisvormen zoals een 3d bol en zo’n een punt ding of meer van die verpakkingen van toestellen?

nee, het zijn eigenlijk gewoon repen of ja het zijn balken :wink:

ah euhm ik was door dit topic ook aan het denken dat ik ook nog wat isomo thuis had liggen en mss ik weet alleen niet of het werkt, ikzelf heb enorm veel paper lucky stars en nu ben ik van plan om daar twee kleuren uit te nemen (bv rood en blauw ofzo) en dan die paper lucky stars in dat isomo vast te zetten met van die pinnetjes en zo de letters love vormen door die twee kleuren bv dan love in het rood en de rest in het blauw ofzo, ik ga het is zelf ook is uitproberen maar ik weet niet of het gaat werken, ik hoop dat je iets van mijn warrige uitleg begrijpt :wink:

ik snap et, maar ik ben nu wel echt niet goed in het maken van paper lucky stars xd
ik weet hoe je ze moet maken maar op 1 of andere manier lukt het me dus niet :wink:

uhm, ik zal nog is verder denken. Misschien kan je rond zo’n balk een stofje doen en dan wat dunne spijkertjes in steken ofzo waaraan je je juwelen kunt hangen, als ik nog op een idee kom zal ik het zeggen :slightly_smiling_face: