weet iemand wat er aan de hand is..

-

huisarts

Ook al heb je geen sterke band met je ouders. ( natuurlijk weet ik niet hoe het tussen jouw en jouw ouders gaat ) maar misschien kan je het toch wel beter vertellen en vragen of ze met je mee willen gaan naar de huisarts. Want dat is wel het best. Ik weet niet hoe lang dit al aan de gang is maar misschien kan je wel beter eventjes naar de huisarts gaan;)

mwa ik zou naar de huisarts gaan… want ik zou het echt niet weten :stuck_out_tongue:

Trouwens veel suc6 er mee!

Bel je huisarts. maak een afspraak.

At taravo; waarom zou ze haar ouders persee mee moeten nemen? ze heeft geen goeie band, en de huisarts bijt niet. kan ze gewoon zelf gaan

Oh dat heb ik ook.
Ik vind het niet lastig ofzo.

Je kan ook gewoon vaginale afscheiding hebben.
Da’s niet vreemd en komt bij meer meiden voor. Het kan opeens zomaar komen.

Hier van een website:
De vagina ligt vrij ondiep in het lichaam en is daardoor een gemakkelijke toegangsweg voor bacteri&eumln en schimmels. Onder normale omstandigheden scheidt de vagina slijm af om ziektekiemen buiten te houden. Normaal leven in de vagina veel onschadelijke bacteri�n die zorg dragen voor een bepaalde zuurgraad die het ontstaan van een infectie verhinderen. Vaginale afscheiding is een heel normaal verschijnsel waar veel vrouwen uit schaamte niet over durven praten. Een andere benaming voor deze afscheiding is witte vloed. De kleur is niet noodzakelijk wit, maar kan ook gelig of bruinig zijn, dikwijls ook afhankelijk van de tijd van de maand.

De afscheiding kan veroorzaakt worden door een schimmelinfectie, maar dat hoeft niet. Een zeer sterke groenige afscheiding, die schuimt en stinkt, kan wijzen op een infectie van de vagina of baarmoedermond. Meestal doet een infectie pijn. Je hebt pijn en een branderig gevoel bij het plassen, maar ook pijn tijdens bijvoorbeeld het vrijen. De vagina jeukt. De meest voorkomende verwekker van een schimmelinfectie is candida albicans. Dit is eigenlijk geen schimmel, maar een gist. Maar omdat een gist in de volksmond meestal schimmel wordt genoemd spreekt men van een ‘schimmelinfectie’). Zie ook: vaginale schimmelinfectie en candidiasis.

Gezien de grote hoeveelheid �vaginale douches�, �derde-oksel-sprays� en inlegkruisjes op de markt, is witte vloed een verschijnsel waar veel vrouwen mee bezig zijn. De kliertjes in en bij de vagina scheiden een slijmerig vocht af, waardoor dode bacteriën en ander afval wordt afgevoerd. Vaginale afscheiding heeft dus een reinigende functie.

[i]Reinigende functie ofniet, het blijft irritant.
Ik zou naar de huisarts gaann, je zegt dat het ‘brokkelig’ is? Dat is niet goed volgens mij.

Succes! Enne, een huisarts heeft al duizend keer zown zaak gehad, dus je bent echt niet raar en je hoeft je niet te schamen.[/i]

Naar de huisarts gaan.
Misschien zou je candida even op moeten zoeken op google, zoals ik t hoor, lijkt het er een beetje op.

ga sowieso even langs de huisarts
maar je hoeft niet per se iets ernstigs te hebben
heb je geen onveilige seks gehad dan kan het eigenlijk al geen soa zijn
een simpele schimmelinfectie kan het ook zijn en daar heeft de dokter zalfjes oid voor
gewoon even langs je huisarts gaan dus!