Weet iemand waar ik nog zo'n model kan vinden?

Hey! Ik heb een probleem. Ik heb in de coolcat een zalige pull gezien op de site en ben gewoon verliefd geworden op het model. Maar ik kon er geen van de coolcat krijgen (lang verhaal) en ik vraag me nu af of er nog andere winkels in België zijn die ook zo’n model verkopen of die er een beetje op lijkt?(desnoods uit Nederland laten komen) Alstublieft, iemand help mij …Alvast Bedankt!

http://www.coolcat.nl/media/photo/front/550x550/2DF6585189_119_F_01.jpg

Only, V&D. (weet niet of belgië die hebben)

H&M, The Sting, Primark. Goed zoeken en geduld hebben, ze zijn op heel veel plekken.

moet hij roze zijn? btw only

nee hij moet niet roze zijn hoor en bedankt voor de moeite allemaal

Hier in Nederland zie ik die overal waar ik loop

Best veel winkels hebben die nu, meestal hangen ze een beetje buiten/voor het raam dus als je door de stad loopt zie je ze denk wel snel (: Als je sowieso naar de stad gaat vind je er gegarandeerd wel ergens een.

Trouwens ook wel vaak ‘‘markt’’ winkels verkopen die of meer sneaker winkels zeg maar zoals Coach etc.

Only hadden ze ook nog zo eentje geloof ik.
Maar die krijg je toch overal zo’n beetje

misschien de c&a?

Denk je? heb al veel gezocht en op het internet is het al moeilijk om zo iets te vinden in de buurt en mijn maat en een beetje mooi , en kben nog niet eens zo kieskeurig. toch bedankt (:

Pfff moeilijk! Veromoda had wel zulke pas in het assortiment

De laatste tijd hebben ze er veel in winkels: bershka, h&m, only…

deze zoektocht is moeilijker dan ik dacht :’) overal is er altijd wel een probleem er mee. Te ver, te duur, niet in mijn maat, niet mooi, winkel weg, winkel toe, verkoopt niet meer,… pfff

Ehh…
Misschien kan je proberen bij het ‘Ik zoek topic’.

Hoe bedoel je? ik vind dat nergens ‘ik zoek topic’ hier bij de forum :confused:

H&M zijnze. Maar idd het ikzoek topic. Dat bestaat echt :stuck_out_tongue:

waar vind je dat die topic? :stuck_out_tongue:

Esprit heeft er een, maar die is wel 70 euro.

bedankt! kzal eens kijken…