Weet iemand raad??

Iets langer dan een jaar geleden leerde ik een ontzettend leuke jongen kennen. Zo dacht hij blijkbaar ook over mij, we zoenden en flirtten een paar maanden. Ik ben iemand die dingen gelijk wil verzekeren, dus ik drong aan op een relatie, of het hele gebeuren moest stoppen. Ineens sprak hij minder, en na een tijdje wilde hij met mij praten. Hij vertelde me dat hij geen relatie met me wil, maar dat het niet aan mij ligt. “Ik heb nog nooit echt een relatie gehad en ik wil nog vrijheid hebben. Het is allemaal zo eng, en ik hou er niet van om over mijn gevoelens te praten.” Dat is wat er met veel moeite uit is gekomen. Ik heb heel nonchalant gereageerd - van binnen ging ik kapot - maar na een maand kwam ik er dus achter dat hij gewoon een ander meisje leuk vond toen hij zijn theorie aan mij vertelde. Een week later vond hij weer een ander meisje leuk en daarna nog twee andere. Nu, een jaar later, whatsappen we nog met elkaar. We hebben elkaar intussentijd wel een halfjaar ofzo niet gesproken, maar ik vraag me echt af wat hij nou van me wilt. We bellen soms ook, en dan gaat het echt om de stomste dingen maar hij blijft wel altijd een gesprek beginnen en als ik hem tegenkom maar ik groet hem niet krijg ik wel een appje van “Waarom groette je me niet?” En dan denk ik, waarom praten wij nog met elkaar? Maar ik ben naar iedereen loyaal en misschien is hij in een jaar tijd wel veranderd… Kunnen jullie mij helpen?

Hij vind je waarschijnlijk heel aardig als een hele goede vriendin, maar ik denk niet als ‘zijn’ vriendin :S er zijn vast nog genoeg leuke jongens op de wereld, en hoe moeilijk ook, je zal je er denk ik over heen moeten zetten!

Xxx

Ik zou me over hem heen zetten, inderdaad. Als hij jou echt wilt zal hij wel acties ondernemen, neem ik aan? Maar je hoeft hem niet meteen te ditchen als goede vriend, want als ik het goed begrijp hebben jullie alsnog goede gesprekken, anders zou je niet nog met hem praten, toch?

als hij voor jou met allemaal andere meiden praat (afspreekt) is hij het voor jou toch gewoon niet waard, ga voor iemand die jou echt ziet zitten, en daar duidelijk over is !