Meiden ik heb deze hakken gekocht!!
Echter zijn ze me te groot ongevere 1,5 cm
Weet iemand misschien een oplossing vind ze super en was al lang opzoek, maarja
Het gaat om deze !!
Meiden ik heb deze hakken gekocht!!
Echter zijn ze me te groot ongevere 1,5 cm
Weet iemand misschien een oplossing vind ze super en was al lang opzoek, maarja
Het gaat om deze !!
anderhalve centimeter:O, dat is wel wel erg groot, pfff…
Er is maar 1 oplossing voor te grote schonen en dat zijn zooltjes ik weet niet of je er ook maten in hebt maar die zijn overal te koop schoenenwinkels, etc…
succes1
Ruilen xD?
Tegen wat dan ??
Als dat kon graag!! mitst die niet helemaal zijn afgedragen natuurlijk
^ Ze bedoelt denk ik in de winkel
Jullie bedoelen zeker in de winkel?? Daar komen ze helaas niet weg. anders deed ik dat. Juist omdat ik ze zo graag wilde heb ik ze via internet van iemand anders overgenomen.
Ja ik kwam erachter (A) Had er nog ff niet aan gedacht, kwartje viel wat laat (A) Krijg je als je soms druk bezig bent
Uhm ik denk zooltjes?
Er bestaan wel inlegzooltjes en zo’n plakstukjes om aan je hiel te kleven om de schoen wat kleiner te maken, maar:
Is wel erg groot. Maar ik zou gewoon dubbelzijdige tape of chopstick erin doen. En dan blijft je voet wel zitten.
Ik zou ze gewoon weer doorverkopen, het is echt veel te groot- wat niet lekker zit en niet mooi staat. Welke maat is het?
Die zijn erg mooi jammer dat je er niet echt iets aan kan doen want er blijft altijd ruimte over
Het is maat 39. Normaal heb ik 38 /39. Kan er wel op lopen maar me tenen komen aan de voorkant er niet uit. Het staat ongelovelijk stom Kon ik me tenen maar wat laten groeien.
Niemand meer?>
Ja idd zooltje maar ik denk dat dat ook stom staat… Maar je hebt ook gelzooltje voor je hiel dus misschien kan je dat proberen?
ik zou een gelzooltje kopen bij de scapino ofzo…
Hee die heb ik ook… maar watjes proppen in de achterkant misschien
je hebt van die plakkertjes en die kan je dan in de voorkant van je schoen plakken en dan schuif je niet meer naar voren zegmaar
http://3.bp.blogspot.com/_IRD5IBf8WtE/TRfEhrlw0yI/AAAAAAAABCE/4OWbDEaPp_w/s1600/DSCN1409.JPG
sorry beetje groot plaatje