Weet iemand nog NS dagkaart acties?

Hee, ik wou volgende week naar Rotterdam gaan, maar een retourtje kost helaas 45¤ en zoveel kost een normale dagkaart bij de AH volgens mij ook. Laatst hadden ze nog een actie, maar die is volgens de website al afgelopen. Weten jullie nog andere acties of zo? Anders probeer ik met een onbekende mee te reizen die een studenten OV heeft, maar dan is het alsnog bijna 30¤ :blush:
Thanks

laatst hoorde ik van een vriendin dat ze met een ander meisje voor 50 euro een kaart had gekocht waarmee ze 1e klas kon reizen. dat is dan 25 euro per persoon maar wel 1e klas.

je kan ook de acties bij de blokker en kruidvat in de gaten houden, zo’n kaartje kost dan vaak 20/25 euro voor 2 personen maar er zitten wel regels aan; dat je niet in de spits mag reizen en ook niet in het weekend ofzo. dat weet ik niet precies.

Ja, maar op dit moment zijn er volgens mij geen acties. Ik kon er in ieder geval niks over vinden :frowning_face: En ik moet alleen, dus dan zou het nog duurder worden als ik er 1 zou kopen haha.

Via marktplaats kun je er nog wel een paar vinden.

Op dit moment zijn er volgens mij niet zo’n acties, alleen misschien nog bij de AH. En anders is Marktplaats je vriend.

Krijg je van Marktplaats dan ook een factuur of zo thuis opgestuurd? Want mijn ouders hoeven het niet te weten :stuck_out_tongue:

bij jumbo hebben ze ook een actie met treinkaartjes voor 13.95 ofzo, was vandaag aan t werk en hoorde ik een reclame daarover, maar kan het niet op de site vinden, anders kan je daar even vragen

nope, en ik ben net 10 euro voor noppes kwijt door KUTns.

nee

Oja ik heb het al! Echt heeeel erg bedankt #HELD
Voor mensen die ook geïnteresseerd zijn:
http://www.jumbosupermarkten.nl/ns

Oh ik zie nu pas dat het alleen in het weekend is :frowning_face:

up? Sorry, ik heb het echt nodig haha.
Als iemand met een dagkaart in omgeving Enschede woont, dan kan ik het wel op komen halen. Thanks!

hema? als ze die nog hebben…

marktplaats. voor de herfstvakantie zullen er wel weer kaartjes bij de kruidvat/blokker zijn, maar daar heb je natuurlijk niks aan.

Ik weet het niet…

Die treinen zijn tegenwoordig zo ontzettend duur.

Bij de Jumbo, ¤13,50 : 1 volwassene, 2 kinderen. Weet niet welke leeftijden etc.

Edit : Je had het gelukkig al :wink:!

okee nog een upje.

de winkels die ik weet waar ze soms hebben:
cjp-pas
albert heijn
hema
kruidvat

up