weet iemand iets?

hej
ik zit al een x aantal weken met mijn enkel omhoog
hij was gebroke en is geopereerd en mag niks doen aan lopen
mag naar de wc hinke en daar houd het bij op…
weet iemand iets leuks waar ik me tijd mee kan verdoen
het moet dus op de bank te doen zijn
alvast bedankt

op de laptop of tv kijken (:

Tekenen, lezen, schrijven.

ik ging gewoon uit met mn gips haha!
Euhm, download gewoon je lievelingsserie en ga alle afleveringen kijken:D?

Film kijken. :'D

haha laptop tv tekenen en lezen heb ik nu wel gehad
zit hier al 6 weken en moet er nog 4

Leen ergens een rolstoel?:open_mouth:

Bureaustoel nemen kan je vlot mee door het huis rollen en dan kan je veel in huis doen :grinning:

heb een rolstoel maar het probleem is het regent dan kan ik niet naar buiten dan verzuip me gips

Nee doe dr gewoon een deken om heen!
Gips verzuipt niet zo snel:p

Of doe gewoon je been in een vuilniszak, met een kleedje erover heen zodat het niet zichtbaar is. Voorderest begin een scrapbook, een quote-boek, download muziek zodat je ipod weer vol is. Download je favoriete serie’s, films en kijk ze. Nodig vriendinnentjes uit om een heerlijk meiden avondje te houden, of om te hightea-en, koekjes beschilderen of om een snoep ketting mee te maken.
Doe gewoon iets onzinnigs waar je lekker mee bezig bent

ga vriendschaparmbandjes knopen!!
gewoon op een multimap ofzo en dan het begin met plakband erop plakken en knopen maar.
vind ik altijd leuk om te doen!

Ik zou inderdaad gewoon een plastic zak om je voet doen en in die rolstoel lekker naar de stad ofzo met een vriendin! Mag je ook niet met krukken lopen?

Jaa nodig u vriendinnen uitt , en houdd een langee koffiekletskee ;d

haha niet lullig bedoeld, maar ik moest even gniffelen om koffiekletske :’)

maar inderdaad, je kunt ook gewoon vriendinnen uitnodigen?

lucky paper stars vouwen?

nee mag ok niet te lang met me rolstoel en bijna iedereen is op vakantie of heeft iets beters te doen dan bank zitte bij mij :stuck_out_tongue:

Zoek een serie die je wel leuk lijkt en ga die kijken. Daar ben je wel even mee bezig :stuck_out_tongue:

@Philharmonics :ik vind het zelff ook een grappigg woordd ;d ;d
euhm, dan zou ik gwn gossip girl online kijken, desperate housewives of welkee serie dat je maar wilt . of films …:slightly_smiling_face:

ik ben nu bezigg met gossip girl en nagels lakken hihii ;slecht weer buiten :frowning_face: