weet iemand iets?

ik moet een soort presentatie doeen op school.
Ik moet iets ontwerpen (product ) wat nog niet bestaat en waarin wel fantasie kan zitten. haha, maar ik moet dus ook het doel van het product enz. weten.
Heeft iemand een idee van een product?

Voor ANW moesten wij ooit zoiets doen maar dan het wc idee maar dan anders.

Hadden we een meeneembare opvouwbare stevig wc’tje van karton bedacht in een kleurrijk rugtasje voor kinderen, met een plastic, afwasbare, opvang’flesje’ die er los bij kon in het tasje, en extra flesjes natuurlijk voor als er al eentje vol is etc xD

maarja, het principe wc bestaat natuurlijk al, weet niet of zoiets mag ?

Voor de volwassenen die zich nog kind voelen en graag met kleurrijke tasjes rondlopen kun je het ook zien als een opvouwbaar stoeltje met flesjes waar je drinken in kunt doen, even relaxen en wat drinken, haha

Overigens hadden wij dan verschillende ontwerpen op de tasjes bedacht waar mensen dan uit konden kiezen. Van basic blauw tot disneyprint

Een boterhammentrommel die je eten op school warm houdt zodat je ook andere dingen mee kan nemen dan brood :’)
En ja, dat vind ik een goed idee, maar ik kan begrijpen dat jij je daarmee een beetje voor lul voelt :grinning:

iets met een leeg shampoo fles?? & dan weer met wat anders leegs, een blik ? xD en dan maak je daar een nieuw ontwerp van haha!
kweet niet sorry!

haha , nog meer ? :stuck_out_tongue:

??

Een apparaat om hondentaal in mensentaal te zetten! Ik weet het, nu nog onmogelijk.

nog meer? :slightly_smiling_face:

.?

Een fiets waarmee tegenwind omgezet kan worden in wind mee :grinning:

ik las hier ooit ; een tampon die je een berichtje stuurt als hij er weer uit moet xd. haha, vind hem wel grappig.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Theepot voor masochisten.

Hahaha, die was van ons hahahah. :’)
Dat is echt al weer 4,5 jaar geleden dat we dat moesten doen hahaha.

Maargoed, verder heb ik geen ideeen voor je, upje dus!

misschien kan je het beste idee van Nederland terug kijken?: p

Oh die zou ik wel willen hebben :slightly_smiling_face: