Weet iemand iets

Onder de 20 euroo wat ik op mijn verlanglijstje kan zetten. (Graag een link of foto’s van iets)

HELP!

Heey, ik wil je gaag helpen maar wat is je stijl en heb je nog voorkeuren?
Bijv. meubetjes en iets voor je kamer, make up, electronica etc…??

-xx-

Het liefste gewoon make-up of leuke accesoires.

okej :grinning:

http://ydeltuyt.nl/ heeft hele mooie sieraden. :3

Okeej hier een paar:

• Kijk bij v&d online website voor leuke spullen voor je kamer, make up en spellen…
  • bij kruidvat website/winkel kan je kijken voor super veel make up ( l’oreal paris, maybeline,gosh etc.)
  • bij h&m webshop kan je alle leuke dingen bekijken, van dekens&kussens tot schoenen en sieraden en heel goedkoop
  • bij kikshop winkel/webshop hebben ze veel goedkope sieraden ( goud&zilver, maar echt heel goedkoop nu omdat alles weg moet!) , parfums ( merken!) en elektronische apparaten. Het is heel goedkoop!
  • bij free recorshop ( muziekwinkel ken je vast wel) hebben ze cd’s, dvd’s etc. en kosten heeel veel voor 10 euro ( lady gaga, ilse de lange, maroon 5 etc.)
  • Bij claire’s ( ik weet niet of ze een webwinkel hebben zodat je voor leuke dingen kunt kijken?) hebben ze zooo veel uitverkoop! En gewoon leuke make up, sjaals& handschoenen, tassen, kettingen& armbanden en vooral: oorbellen
    -Bij intertoys hebben ze heeel veel spulletjes voor je kamer ( fotolijstjes, klokken, bloempotten etc.), heel veel boeken en oorbelen
  • Bij bruna& ak hebben ze super veel boeken, tijdschriften en calenders& creatieve spullen om zelf mee aan de slag te gaan!

Hoop dat je er wat aan hebt xx

:grinning:
Succes!

Dankjewell!