Iets echt orgineels, ik heb de helft al afgezocht maar kan niks vinden. Ik heb het meeste al geprobeert. Maar ik wil graag een vaste hobby. Iets wat je kan blijven doen en toch nut heeft.
Daar zal je toch echt zelf achter moeten komen denk ik. Wij weten niet wat jij leuk vind?
Als je nou eens wat meer over je interesses zou vertellen, zouden we je wat beter kunnen helpen c:
Ik hou van muziek, knutselen, twilight… En ik speel keyboard. Ik weet eigenlijk niet echt wat ik over mezelf zou moeten zeggen.
Breien
Schilderen
Schilderijen versieren
Sieraden maken
Meubels versieren/verven
Bank versieren
etc. etc.
Mijn ouders zullen niet erg blij zijn als ik met naald en draad aan de bank kom. Of de geërfde kast van mijn oma eens ga verven. Ik die het al voor me. Maar wel leuk idee. Misschien ga ik wel een kastje bij de ikea halen.
Misschien zelf kleren maken ofzoiets? Een hobby hoeft niet origineel te zijn om leuk te zijn C:
je eigen kleding maken ja! erg leuk om te doen en al helemaal leuk als je er complimenten over krijgt!
Zoek mensen waar je muziek mee kunt maken, een bandje of iemand die goed kan zingen. Repetities kun je bijvoorbeeld wekelijks vastleggen en dan heb je de rest van de week oefenen.
alles wat je leuk lijkt! ga van alles uitproberen en als het je toch niets lijkt dan probeer je iets anders,
ik maak graffiti’s op heeeeel grote stukken karton ( verpakking van een bed bv) en dan gebruik ik die kartonnen als een soort van behang in mijn kamer ofzo of in de garage . Bij de hema vind je heel goedkoop verfspuitbussen .
Songwriting, aangezien je van muziek houd en keyboard speelt.
Nouja als ‘knutselen’ om het naaien, verfen en plakken onder 1 woord te zetten, niet kan thuis kun je ook digitaal bijvoorbeeld een blogje beginnen. Anders heb ik geen idee. Ik kom zelf meestal op creatieve ideeen uit t niks.
Lekker sieraden maken en andere leuke kado-artikelen. Kun je altijd mensen een plezier mee doen bijv. verjaardag etc. Je hebt dan altijd de spullen in huis. Heb je er zin in, dan doe je het. En geen zin, leg je het weer makkelijk aan de kant. En het maakt niet zo’n zooi. Hahahaha.
3D-kaarten maken?
[b]Een hobby hoeft niet origineel te zijn om leuk te zijn.[/b]
Ik weet niet hoe het heet maar er is een soort klei dat heel hard word, waar je dan een sleutelhanger of ketting mee kan maken *Klik* Yeah
Geen idee, ik heb zelf ook geen vaste hobby haha.