Weet iemand hoe je haar sneller groeit??

Heeft er iemand tips om je haar sneller te laten groeien ?

x’

Zo hoeveel topics komen er nog? :’)

Geen idee trouwens.

Nee.

ja haar kan niet sneller groeien

In de zomer groeit het sneller!

Er zijn hier echt al 89654 topics over. Zoek gewoon eerst even voordat je een topic opent; zo moeilijk is het niet.

je kan je haar niet sneller laten groeien…

Niet.

Goh, ik zou nu ook niet meteen durven zeggen dat het onmogelijk is om je haar sneller te laten groeien… Zo’n drie maanden geleden is een vriendin van mij begonnen met het innemen van pilletjes uit het kruidvat. Volgens het etiket zouden deze je sterkere nagels, een egale huid en langere haren opleveren. En raar maar waar, sinds ze die pillen is beginnen slikken, is haar haar toch zo’n goeie tien centimeter gegroeid!

Ik ben niet honderd procent zeker of dit weldegelijk door die pillen komt, en mij zal je niet horen zeggen dat deze gezond zijn, maar ik wilde dit toch even delen met jullie.
De precieze naam weet ik niet, maar het zijn pillen van het merk kruidvat zelf, in zo’n groen potje dus.
Oh ja, bij de gebruiksaanwijzing adviseren ze één pil per dag, mijn vriendin nam er twee.

Trouwens, ik vraag mij echt af waar die drang vandaan komt om lang haar te willen hebben. 't Is bijna alsof het een maatschappelijke norm is geworden dat meisjes lange steile haren moeten hebben… Vreemde wereld hoor, soms.

Google eens op : haar sneller groeien girlscene
Dan vind je er topics over.