Weet iemand hoe dit moet? Doorzichtige sugarbunnies

Hoi!
Ik zie soms van zulke doorzichtige sugarbunnies (dat is een karakter van sanrio, hello kitty is bijv., ook een karakter van sanrio)
maar weet niet hoe ze worden gemaakt. ik weet wel dat ze met resin ofzo (dat is het engelse woord) worden gemaakt wat hars (?) betekent.
De meeste mensen gieten dan het resin in een flexibele mal en dan laten ze het hard worden.
maar van die sugarbunnies is geen enkele mal te vinden. niks. zelfs geen zelfgemaakte mal of ijsblokjes-mal in die vorm.
weet iemand hoe dit wel moet?
hier is een site met een plaatje van wat ik bedoel;
http://www.etsy.com/listi…rbunnies-magnets-set-of-2

plaats aub nuttige reacties dus niet van
‘‘oooh leuk maar sorry ik weet niet hoe het moet’’
want daar heb ik niks aan :wink:
het zou me trouwens niet verbazen als niemand weet hoe het zit hoor…

xx

euhm… Misschien dat het van een fabrikant is ofzo? Ik zou verder geen idee hebben, als je geen mal kan vinden. Maar is er geen forum van sanrio dan? Misschien dat je daar antwoorden kan vinden…

Ze doen me denken aan lijmballen die ik in de kleuterklas maakte. Misschien kan je een lijmbal in gewenste vorm kneden? :sunglasses:

fimo ofso? : O

Kan je niet maken volgensmij, het is in een fabriek gemaakt met plastic (vlolgensmij) Je kan zien dat ze allemaal presies opelkaar lijken. Miss kan je het ongv. namaken met een lijmpistool of Glow in the dark Fimo klei.

X

niet alles is te koop, en ik denk dit dus ook niet. volgens mij zijn deze beestjes niet ‘bekend’ genoeg om er een mal van te verkopen…

Kun je het ook niet van een of andere Japanse site bestellen? Lijkt me dat ze dat vast wel hebben daar.

ja ik heb dus al het hele internet afgezocht en nix…
de beestjes zijn bestwel bekend hoor en fimo is het ook neit want zo stransparant kan fimo helemaal niet zijn. en een lijmbal is het ook niet dat vond ik nogal een rare reactie van YOURHERO want lijmballen zijn helemaal niet hard en zo mooi transparant.
maar misschien zijn ze idd in de fabriek gemaakt

plaats aub nuttige reacties dus niet van ''oooh leuk maar sorry ik weet niet hoe het moet'' want daar heb ik niks aan :wink:

Heb je wel wat aan, dan blijft je topic in de actieve onderwerpen.

er bestaat ook transparante fimo :grinning:

ja maar zo transparant is die toch niet?
maar misschien bedoel jij wel een andere maar die ligt dan iig niet in de pipoos waar ik altijd heen ga

haha, ik zag echt hele transparante fimo, echt super super licht roze én transparant.
het was wel redelijk duur!

een mal maken van eeeeuhm hoe heet dat spul ook alweer xD
iig: je kan dat spul even verwarmen in magnetron volgens mij, en dan er een mal van maken, laten afkoelen en het is een flexibele mal!

echt so sorry, ik weet de naam echt niet meer :x
mss iemand anders wel, die de beschrijving snapt van mij xD

misschien bedoel je ballistic gel?
ik kan het daarmee wel proberenn maar dan moet iik eerst zon poppetje hebben om mal van te maken
ik heb al wel met fimo geprobeerd zon popeptje te maken maar hij was mislukt

waar zag je die dan en hoe heette het en hoe zag het eruit?