Weet iemand hoe dit kan?

Ik heb een Iphone en heb die nog met mijn oude abbonement. Ik gebruik thuis internet via de wifi. Ik heb hier nooit problemen mee gehad ook niet met mijn oude Iphone, maar nu keek ik net op myvodafone en zag ik dat ik 50 euro buiten mijn tegoed was, weet iemand hoe dat kan? Want ik gebruik dus alleen internet als ik wifi heb. En ik heb gisteren een internet blox aangezet kan ik die nu wel gebruiken zonder dat het bedrag buiten mijn tegoed nog hoger wordt?

xx.

Is het niet gewoon zo dat je heel veel over je abonnement hebt gebeld/gesmst? Anders zou ik het ook echt niet weten.

Nee ik heb nog iets van 600 smsjes over, en ik bel bijna nooit.

bel op naar de klantenservice, of ga langs bij een vodafone winkel

Ja ga ik morgen ook even naartoe bellen voor meer duidelijkheid.

misschien werken die mensen morgen niet hea, omdat het pasen is.

had ik eerst ook met mijn t-mobile abbo toen ie net inging, maar na een paar dagen was alles weer normaal :wink:

Misschien per ongeluk je 3G aangezet?

Maar huh? 3g, daar betaal je toch niet voor?

Voor wi-fi betaal je niet, 3G wel

Klopt wifi niet, maar ik heb nooit voor 3g betaald. Maar ik heb tmobile en zij Vodafone zie ik…

hoe zet je 3g uit dan?

ga naar instellingen, netwerken en dan zie je van zelf, ik doe het nu uit mijn hoofd, ik had ook een iphone maar die is nu foetsie, shit, moet ik er nu aandenken wil ik huilen maar goed lees de vetgedrukte woorden =))

wifi doet ook soms raar, je denkt dat je erop bent, maar gaat weer zo weg, dus ik doe dan altijd voor de zekerheid 3G uit.

Ga naar: instellingen, dan algemeen, dan naar netwerk. Je ziet bovenaan staat: schakel 3g uit/aan

3g staat nu uit, maar ik heb mijn internet blox gisteren uitgezet en toen kreeg ik een smsje dat mijn zorgeloos mobiel internet is afgemeld en loopt af per 31/05/2011. Dus mijn internet doet het nog tot 31/05? zonder dat ik nog meer moet betalen?

Hmm dat weet ik echt niet… Ik zou morgen echt even langs gaan hoor!!

Ja ik ga morgen denk ik maar even langs. Maar nu ik 3g uit heb staan heb ik ook geen service meer, heel raar.

Weet iemand hoe het kan dat ik geen service meer heb?

:face_with_raised_eyebrow:?