weet iemand hoe deze schoenen heten?

weet iemand hoe ze heten en waar ze tekoop zijn?

http://i52.tinypic.com/24v5h80.png

Dr. Martens.

Dr. Lelijk Dr. Martens idd.

thank yuuuw.

Als je niet eens weet hoe ze heten, ga ze dan maar beter niet kopen.

Haha moest stiekem hierom lachen.

Eigenlijk ben ik het hier wel mee eens.

Staat nota bene op de homepage :sunglasses:

Dr. Martens inderdaad. Ik had precies dat paar, maar ik heb ze in zo’n kledingzak voor het goede doel gedaan. :'D
Na 3 jaar zagen ze er niet meer zo geweldig uit.

Als je ze mooi vindt mag je ze toch gewoon kopen? Beter zo dan mensen die ze alleen maar wegens de merknaam kopen.

Ik ben ook geen voorstander van wannabe gedoe, maar anderzijds: Je koopt schoenen meestal omdat je ze leuk vind, niet omdat ze van een bepaald merk zijn. Zo komt het namelijk nu over op mij: je mag alleen wat kopen als je het merk kent. Nou sorry, ik koop iets niet om het labeltje, ik koop het omdat ik het leuk vind.

Waar slaat dat op? Je koopt toch schoenen omdat je ze mooi vindt, niet om het merk dat er op staat?

Yay, mensen gaan meteen moeilijk doen over een opmerking die niet eens aan hun gericht is -.-

Waarschijnlijk bedoelde ze het als grapje, dus ja, lekker boeiend.

Dr.Martens maar je hebt ook van die boots die wat minder ‘groot’ zijn als deze’n die noem je Worker boots :wink:

sloterop

Dat slaat nergens op, ik zie ook wel eens dingen waarvan ik de naam/merk niet weet. Dan mag je dat best vragen.

dit vind ik dus nergens op slaan.
je koopt schoenen omdat je ze leuk vind
niet omdat ze van een bepaald merk zijn

@LaserBeam; nah t kan ook worden gezien als een algemene opmerking en dan vind ik de reacties terecht.

Leuk hoe opmerkingen die ook maar een tikkeltje negatief zijn hier op girlscene massaal tegengesproken moeten worden. Is echt altijd zo, haha. Chill! Het was niet eens zo serieus bedoeld, inderdaad meer als grapje.
Maar het is op zich wel zo dat als ze nu niet opeens ook door ‘modemeisjes’ gedragen werden, ze gezien zouden worden als lelijke dingen voor punkers of zo. Net als bij Vans. :’) Daar ging het me eigenlijk meer om, dat ze de schoenen verder niet echt kent, merken boeien mij zelf ook geen flikker maar ik vind dat bij dit soort dingen een beetje… anders.

Ik weet eigenlijk niet waar je ze kunt kopen, ik kom ze weleens tegen, maar zou zo geen winkel kunnen noemen. Bij zalando hebben ze wel dr martens maar dat is een kut winkel.