Weet iemand het bladmuziek van dit liedje?

Hoi!

Misschien zijn er hier wel een paar muzikanten die me kunnen helpen haha!
Ik wil heel graag een tattoo op mijn pols, een notenbalkje met de noten van het liedje > ik lees je naam in de sterren - Jan Smit
Waarom? dit is het liedje dat werd gedraaid op mijn vaders crematie, en het leek me mooi om die noten dan op mijn pols te laten tattoeëren
Alleen kan ik op het internet nergens bladmuziek vinden van dit liedje!
kan iemand mij helpen? of weet misschien iemand die in een muziekvereniging zit / een blaasinstrument bespeelt wat de noten van dit liedje zijn?

alvast bedankt! en iedereen nog een gelukkig nieuwjaar :relieved:

liefs

Wat een mooi idee! Ik heb zelf geen idee, maar ik hoop dat iemand anders hier de muziek voor je heeft. Misschien morgen even uppen op het moment dat er wat meer members online zijn?

Dankje! Jaa inderdaad, zal morgen wel even een upje plaatsten haha!

upje

Ik heb wel een site gevonden maar dan moet je er voor betalen. Dit is de link
http://www.supersong.nl/bladmuziek/46/je-naam-in-de-sterren#.UsaqF5HWBTA.
Mooi idee trouwens.

Zit je nog op de middelbare school? Dan zou je aan de muziekdocent kunnen vragen of die er aan kan komen. En anders bij de plaatselijke muziekschool. Meestal hebben die wel een grote database waarin ze het voor je kunnen vinden. En met deze uitleg denk ik dat ze je graag helpen

@belle Jaa ik had inderdaad ook al zulke site’s gevonden waar je moet betalen, maar misschien kon iemand het voor me uitvogelen haha!

@bubbels Nee ik doe nu een opleiding, en op mijn school zit volgensmij geen muziekdocent, hier in het dorp hebben ze wel een muziekvereniging misschien dat ik aan hun kan vragen of ze me willen helpen

up misschien toch iemand die het weet