Weet iemand de weg?

Hey allemaal,

Umh… geen idee of dit hier hoort maar ja.

Anyway, ik moet morgen in Utrecht zijn en ik ga dus echt nooit met het openbaar vervoer. Ik ga vanaf Amersfoort met de trein naar Utrecht Centraal en op internet staat dat ik dan vanaf Utrecht Centraal moet lopen naar het Busstation Streek Utrecht. Ik weet dat er op Utrecht Centraal zo’n enorm blauw informatiebord is, zou iemand mij vanaf dat punt kunnen vertellen hoe ik naar dat Busstation moet lopen?

Oh, en zou iemand me ook kunnen zeggen waar ik het punt kan vinden waar de trams stoppen? Ik ben echt een sukkel als het op openbaar vervoer aankomt, zelfs als ik de bordjes volg raak ik nog verdwaalt XD

Oh dat weet ik echt niet, sorry… Beschouw dit maar als een up.

Ik woon in Belgë :grinning:
dus Up ;d

Ik ben daar nog nooit geweest met de trein (woon in Zuid-Limburg)
Beschouw dit maar als een up.

edit: Misschien kijken op google maps of andere routebeschrijvingen?

als ik jou was zou ik even bij google maps kijken. Mocht je dan nog verdwalen kun je altijd nog aan mensen op straat de weg vragen, met een lach kom je dan al ver :wink:

up

upupup

http://www.9292ov.nl/

Gewoon het ene station invoeren naar het andere?

Volgens mij bedoelen ze het busstation bij het station zelf. Ik weet niet op welk perron je aankomt: Bij perron 1 of 2 loop je richting de grote trap en de roltrap voor naar boven: er tegenover loopt een trap naar beneden: daar kom je bij een aantal haltes uit.
Als je ergens anders aankomt, eerst naar de hal boven en dan heb je meerdere roltrappen naar beneden naar de bussen. [Dat staat ook gewoon aangegeven.]

De trams weet ik niet :open_mouth:

Als je op Utrecht centraal aankomt moet je naar de hal lopen. Daar staat een blauw bord met ‘bus’. Dat volg je. Dan ga je (rol)trap af en dan kom je bij de bussen.

Als je voorbij de bussen loopt, staat ‘tram’ ook aangegeven. Dan kom je bij tramstation centraal