Weet iemand de naam van dit meisje?

Hey : )

De make-up en het meisje vind ik zo mooi; ik wil graag haar naam weten. Als ik de afbeelding in google doe, krijg ik verder niks. Dus ik dacht misschien weet iemand hier wie dit is? :slightly_smiling_face:

Haar voornaam is Brooke, ik weet niet of je daar iets mee kan? :slightly_smiling_face:

http://makeupbyania.com/post/80142332923/brooke

naar google afbeeldingen gaan en dan een foto in de zoekbalk slepen :slightly_smiling_face:

@Smith, die site had ik ook gezien ja! Maar ik dacht dat het meisje van wie die blog is gewoon die foto had geplaatst, maar ze zou het idd ook zelf kunnen zijn!

@KeluargaPertama, als je naar google gaat staat er rechts in beeld ‘‘afbeeldingen’’, daar klik je dan op waarna je in de zoekmachine in het midden een camera icoontje rechts ziet staan. Daar klik je dan op en dan kan je de url of de afbeelding erin uploaden : )

update: Het meisje zelf heet geen Brooke, blog is van een meisje die make-up artist is, ze is het zelf dus niet

Misschien kan je de eigenaar van die blog mailt? Of je kan kijken op de facebook pagina/instragram van de eigenaar en kijken of daar misschien een foto staat met het meisje. :slightly_smiling_face:

Zou ik ook wel willen weten, make up zit echt perfect en mooi meisje ook!

Ik ben erachter! Brooke Perry heet ze :slightly_smiling_face: Het was dus wel haar naam haha