Weet het nu echt niet meer

Ik zit nu al een paar weken met de zelfde jongen en ik kom er maar niet uit of hij zo’n player figuur is…

Want een vriendin vertelde mij dat allemaal dingen dat hij met haar zat te flirten en met haar zus (ook een vriendin van me) en dat hij 24/7 aan haar denkt en nog een vriendin van mij op school vertelde mij allemaal dingen over wat hij tegen haar zegt,

Maar dus ff terug op wat hij doet we hadden steeds ruzie de laatste tijd en hij zei dat ik steeds zat te zeuren ( wel beetje logisch want je wilt de waarheid maar hij zegt dat het niet zo is,
maar hun zouden heus er niet liegen om ) En dan begint ie ineens dat ik een kutwijf ben enzo en toen hadden we het vorig weekend goed gepraat met de de belofte dat ik een beetje minder zou zeuren enzo en wat aardiger maar ik ben altijd wel aardig ja soms doe ik wel een beetje kortaf maar dan ben ik met mensen aan het praten en kan ik niet overal op antwoorden maar dus toen hadden we afgesproken en toen zei hij ineens dat hij niet meer kon ( heeft hij nu al 4-5 x gedaan)

maar dus toen had ik op school die dag niet zoveel tegen hem gepraat want ik zag hem niet meteen en had hem ook niet opgezocht maar dus heb ik hem die middag nog wel even gezien en hem een knuffel gegeven en ben daarna weer naar de les gegaan maar dus toen die middag stuurde ik heb een appje van Sorry dat ik vanmiddag niet veel zei want ik zag je niet zoveel

Maar dus toen zei hij: ik dacht al dat je het door had maar toen ging hij me ineens blokkeren dus stuurde ik hem even later een smsje dus had hij me van blokkeren afgezet en kwam hij met de reden dat hij even geen zin had om met me te praten dus had ik tegen hem gezegd dat hij dat ook gewoon kon zeggen dus vond ie ook wel goed,

maar nu stuurde hij me zo doorstuur bericht via whatsapp dus stuurde hem wtf? want je moest er antwoord op geven en zei ik dus weet ik veel (want is zo’n dom doorstuur bericht had er ook geen zin in om te antwoorden) en ging ie ineens raar doen dat ik maar moest oprotten enzo dus ik zei zo je kunt ook gewoon zeggen als je niet wil praten en kregen we een hele ruzie en nu nog steeds en ik wil hem eigenlijk niet kwijt maar ik word er echt gek van :frowning_face:

Maar hij doet steeds zo raar ik snap hem gewoon niet meer