weet het niet...

hoi,

op mijn school zit er een jongen, ik zal hem even G noemen.
wel nu,
het is allemaal begonnen toen dat G en zijn vriend langs passeerden (we mochten binnen staan omdat het regende) en ik hoorde die vriend zeggen “kijk daar is je meisje”.
Nu ik dacht ja het zal wel het gaat over iemand anders.
ook als ik en men vriendin op de speelplaats komen, zitten al G zijn vrienden dat te zeggn van “kijk daar is je meisje” en we staan dan achter hun en ze duwen dan. En op bepaalde dagen van de week loop ik achter hem op de trap of voor hem en dan draaid ie zich wel eens om, dit is ook op de speelplaats zo.
En als hij langs mij passeerd en ik kijk dan zie ik dat hij kijkt ook zoekt hij oogcontact. sindien ben ik hem opeens leuk gaan vinden maar hij is wel knap maar dan ook weer niet en het enige dat ik van hem weet is dat hij G noemt, welke klas hij zit enzo.
ik heb hem ook op fb toegevoegd maar hij heeft al van begin october er niet meer opgezeten en ik wil graag dat hij mijn vriendschapsverzoek aanvaard.
ik ben denk ik wel verliefd maar weet het niet zo ik krijg kriebels als ik aan hem denk en als ik hem zie dan ben ik supper blij dat hij kijkt naar mij. en nu ben ik niet blij dat het vakantie is want ik kijk altijd uit naar de speeltijden zodat ik hem zie.
ook als hij en zijn vriend passeren dan kijkt zijn vriend zo en zegt hij iets tegen hem

nu mijn vraag, vindt hij mij leuk? (ik denk van wel dus srry voor die vraag) ook weet ik niet zo of ik hem wel leuk vind, hoogwaarschijnlijk vind ik hem wel leuk.

oja ik wil niet van die stomme opmerkingen! dus hou het beleefd!! ook weet ik dat er een ‘vind-hij-me-leuk’ topic is maar daar antwoorden ze niet of heel traag en ik zou het graag willen weten.

groetjs en bedankt :grin:

2 keuzes:
Of hij heeft gezegd tegen zijn vrienden dat hij een oogje op jou heeft en dat hun hem ermee plagen.

Of je bent zo lelijk dat ze je eigenlijk uitlachen en ooit hebben gezegd voor de grap tegen hem: kijk dat is wat voor jou.

BTW hoe langer ik hier op Girlscene zit, hoe langer ik opmerk dat deze hopeloze “vind hij me leuk” topics bijna altijd onbegrijpelijk en onleesbaar zijn.
Sorry maar de meeste typen gewoon irritant… jij ook.

srry dat het onleesbaar is ;d
en ik heb dat 2 keer horen zeggn.
nu als ik lelijk zou zijn geweest dan zou hij geen oogcontact zoekn eh !

Vraag het aan hem, wij weten niet of hij jou leuk vindt hoor.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[quote author=emmatje_ly link=topic=215162.msg10055822#msg10055822 date=1319915772]
[…]

nu als ik lelijk zou zijn geweest dan zou hij geen oogcontact zoekn eh ![/quote]

miss lijkt het alleen maar zo haha,
als je iemand leuk vind dan denk je dat diegene de hele tijd oogcontact zoekt enz enz
dat deed een vriendin van me ook en toen bleek dat hij haar helemaal niet leuk vond…
maar goed, ik waar schuw je alleen maar ;d Succes

ga eerst een duidelijk verhaal maken ik heb het drie keer opnieuw moeten lezen en ik heb er niets van kunnen maken

er staat ‘geen stomme opmerkingen aub’

[quote author=houvanjea link=topic=215162.msg10056147#msg10056147 date=1319917875]
~~~~~~~~~~~~\\\\\\\\\\\\\<blockquote>~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[b][message=10055822,noline]emmatje_ly schreef op 29 October 2011 @ 21:16\\\\\\\\\\\\\[/message]:\\\\\\\\\\\\\[/b]
[…]

nu als ik lelijk zou zijn geweest dan zou hij geen oogcontact zoekn eh ![/quote]

miss lijkt het alleen maar zo haha,
als je iemand leuk vind dan denk je dat diegene de hele tijd oogcontact zoekt enz enz
dat deed een vriendin van me ook en toen bleek dat hij haar helemaal niet leuk vond…
maar goed, ik waar schuw je alleen maar ;d Succes

dat denk ik dan niet
want hij zoekt zelf oogcontact en op de speelplaats kijkt hij altijd naar me wat wel wat moelijk is omdat het bomvol staat maar als je dan eens wegkijkt ziej gwn dat hij naar je kijkt en dat is zo heel de dag

En toch ga ik een zogenaamd ‘‘stom’’ antwoord geven: Officieel-vind-ie-me-leuk topic. Die algemene topics zijn er niet voor niets, en jouw topic hoort daar dus ook gewoon thuis. Overigens mag je voortaan ook voor een iets duidelijkere titel kiezen.