Weet het niet na date.

Ik moet dit even van me afschrijven.

Ik had gister dus een date, maar na gister weet ik het dus even allemaal niet. Het was best gezellig, daar niet van, maar aan de andere kant ook een beetje ongemakkelijk.
Hij was mijn collega en ik vond hem dus al eerder leuk. Bleek wederzijds te zijn. Nu ik dat weet lijken mijn intresse in hem iets minder te zijn.
Dit voelt allemaal zo raar. Ik ben bang om wat nieuws te beginnen, maar waar ik nu zo bang voor ben? Ik snap niet waarom ik dit nu allemaal zo eng vindt. Hij is sowieso niet het type jongen waar ik normaal op zou vallen. Houd deuren voor je open, wil alles voor je dragen. Daar hou ik helemaal niet van…
Kort hiervoor heb ik ruim een jaar gescharrelt met een jongen, dat is sindskort over. Misschien is dit allemaal te snel?

Weet nu niet of ik nog een keer met hem moet afspreken of dat ik dit even moet laten rusten.
Iemand die zich hierin herkend of iemand die tips heeft?

Misschien kun je nog een keer afspreken om te zien of je dat idee nog steeds krijgt, daarbij moet je hem ook niet te lang aan het lijntje houden.

Kan ook zijn dat je de ‘jacht’ wel leuk vond en spannend en nu je bevestiging hebt dat hij jou ook wel ziet zitten, dat dat er van af is.

Ik weet het eerlijk gezegd niet goed en weet ook niet of het bovenstaande je veel kan helpen, zie het maar als je up voor je :slightly_smiling_face:

Je twijfelt iig een beetje, maar draai er niet te lang om heen. Misschien zijn de gevoelens voor hem weg… Kan toch? Denk er even over na. Zie je het niet zitten? Niet meer afspreken dan.

Mij lijkt zo’n jongen juist helemaal tof. Maar als jij hem niet wilt omdat hij te netjes is en je gevoelens toch niet zo zijn als je dacht: niet meer doen.

Zou je hem weer willen zien, dat je je verheugd op hem?

Echt verheugen niet nee, maar dat heb ik sowieso alleen maar als ik echt verliefd ben. Maar dat ben ik niet. Ik vind/vond hem alleen maar heel leuk.

Hmm dan zou ik het niet doen denk ik…
Sowieso dat je nu al twijfelt

Oeps ik zie net dat net vorige post krom Nederlands is.

Mja, het is wel normaal dat het allemaal wat minder spannend wordt als je weet dat hij je ook leuk vindt.
Maar, denk je nog veel aan die andere jongen dan?

Ik heb dit wel vaker gehad, dat m’n intresse dus ineens weg is als ik weet dat de ander mij ook leuk vind. M’n intresse is nu niet helemaal weg, dat niet.
Af en toe. Ik heb hem nu een maand niet meer gesproken denk ik. Heb daar ook geen behoefte meer aan. Het is wel heel jammer hoe het allemaal gelopen is. Maar hij stond van de week dus ineens voor m’n neus op m’n werk. Dat maakte het ook wel raar.

Goh, ik zou het gewoon even afwachten en blijven daten maar wel duidelijk zijn dat je het liefst hebt dat het niet te snel gaat en dat je hem ook niets kan beloven.

Ik denk dat dat het beste is idd. Het even laten rusten en dan verder kijken.