weet het niet meer ..

Eh Lady’s !

Het is een lang verhaal, maar zou het proberen kort te houden.

Een maand geleden ben ik uit huis gezet door mijn ouders.
Ik hield me niet meer aan mij afspraken niks.
De moeder van mijn beste vriendin heeft mij opgevangen.
En ik woon nu bij haar.

Alleen haar moeder is depressief.
Maar ze sleurt mij erin ze zegt dat ik ook depressief ben.
Dat ik opgenomen moet worden
Eerst dacht ik dat ik zwanger was omdat ik al 7 weken niet ongesteld ben geworden maar dat komt door de stress.
Ze zei als je zwanger ben gaan we direct naar de abortuskliniek blabla.
In iedergeval ze sleurt mij de afgrond in.

Ook moet ik elke dag daar het hele huis van beneden naar boven schoonmaken en de afwas en de hond uitlaten die niet te houden is.

Ik heb het niet tegen mijn vriendin verteld, omdat zei het al moeilijk genoeg heeft.

Nu heb ik pas met haar tantes gepraat en die zeggen dat ik weg moet daar.
Nu logeer ik een tijdje bij mijn oma.
Maar ik durf niet te zeggen daar dat ik niet meer bij ze wil wonen.

Die moeder manipuleert mij zo erg en als ik iets niet doe gaat ze keihard schreeuwen.

Ik durf gewoon niet mijn spullen daar op te halen … :frowning_face:

En mijn ouders vertellen doe ik niet. mijn ouders vinden haar een slechte moeder en als mijn vader of moeder mijn spullen komt ophalen dan is er een grote kans dat haar moeder mijn moeder in elkaar slaat.

Ook zit ze aan de coke …

Ik ben zo hopeloos

Misschien dat je weg kunt gaan als ze er een keer niet is?

Lastige situatie. Vind het ook erg sneu voor je beste vriendin.

ik kan niet weggaan.
Want haar moeder zit in de ziektewet dus die is elke dag thuis … :frowning_face:

Ze gaat vast wel een keer boodschappen doen? Of je zegt gewoon dat je haar niet tot last wilt zijn en dat je oma daarom liever heeft dat je bij haar woont? En dan moeten jullie samen de spullen ophalen, als je vriendin een keer thuis is.

Wtf…
Kunnen de tantes en hun mannen niet mee om de spullen op te halen en haar tegen te houden?

Ga samen met je oma je spullen halen?

Neem iemand mee die met je de spullen gaat ophalen.
Bij voorkeur een sterk iemand, want als ze aan de coke is, wordt ze misschien wel heel kwaad…
Zoals Kloot zegt bv de mannen van die tantes ofzo?
Een buurman? idk… maar iemand.
Je moet daar wel weg in ieder geval! Sterkte ermee…

niemand kan dus mee dat is het probleem.
Die tantes zijn ook bang voor hun eigen zus en die zijn bang dat het uit de hand gaat lopen en dat ze dan hun kinderen kwijt raken.
Want door die moeder zitten de kinderen van haar tante’s bij bureau jeugdzorg …
Omdat die moeder alles liegt.
Vind het echt zo *** situatie … maar morgen zou ik met mijn vriendin naar de stad toe gaan en ik denk dat ik dan maar een tas vast mee moet nemen en beetje bij beetje misschien?

Lastig!
Het is logisch dat je wat klusjes moet doen als je daar wordt opgevangen,
maar als ze jou in haar depressie meetrekt moet je wel actie ondernemen.
Want jij hebt het waarschijnlijk ook al moeilijk genoeg.
Kan je niet bij een familielid blijven?

^ als niemand met je meekan lijkt dat me het beste idee. Woont je vriendin wel nog bij haar moeder? Anders zou zij ook wat mee kunnen nemen dan heb je toch wel alles wat sneller weg daar.

ja ik vind het niet erg om klusjes te doen maar om nou het hele huis elke dag van beneden naar boven schoon te maken en mevrouw ligt zelf in haar bed te slapen gaat mij wel te ver.
Ja kan daar wel terecht maar als ik dat zeg tegen haar dan flipt ze hem

Misschien dat je je vriendin kan vragen om steeds wat spulletjes in haar schooltas te stoppen en het zo mee te nemen? Waarom ga jij eigenlijk bij die tante wonen en je vriendin niet? Die zal het toch ook moeilijk hebben.

die vriendin van mij gaat niet weg daar want dat is haar eigen moeder?
Is allemaal beetje ingewikkeld maar bedankt voor jullie tips