Weet het niet meer

Heey,
Ik heb een vriend al bijna 10 maanden, maar de laatste 2maanden is er vaak ruzie geweest en zit ik elke dag te huilen (ja echt en dan ook nog eens meerdere keren) en ik weet gewoon niet waarom.
Hij smst vaak niet terug, waardoor ik me kut ga voelen. En hij heeft nu al 2 dagen niks van zich laten horen, terwijl hij morgen misschien naar me toe zou komen. Hij zou me daar iets over laten weten, nou ik weet dus nog niks. Ik ben het gewoon helemaal zat om over ieder ding me kut te voelen en te huilen en ik heb geen idee waarom ik dat doe. Ik mis hem gewoon zo snel en denk zo snel dat hij boos is. Ik heb de laatste tijd alleen maar slechte zin en reageer het tegen iedereen af. Weet iemand misschien wat ik hiertegen kan doen?

Main question is: Houd je nog van je vriend?

Met hem praten of hij nog verder wilt gaan.

Liever dat je ‘als vrienden uit elkaar gaat’ dan dat een van jullie (BIJVOORBEELD) vreemd gaat en dat jullie dan ruzie krijgen enzo.

Praat er met hem over en vraag waarom hij zo doet. Of maak het uit. Een vriend hoort iets toe te voegen aan je leven, niet je kut laten voelen.

Ja echt heel veel, kan me echt geen leven zonder hem voorstellen.
Uitmaken kan ik gewoon echt niet, dan heb ik echt het idee dat ik er niet overheen kom.

Sowieso het eerste wat je moet doen is praten, vind ik.
Dat is altijd plan A.

Praten hebben we ook al gedaan, maar dat loste eigelijk niks op.
Toen is het 2 weken goed gegaan en daarna kwamen er weer ruzies.

mijn main question is: houd je vriend nog wel van jou. Als je weet dat je vriendin waarvan je houd er mee zit als jij niet terug smst, dan offer je toch 30 seconden op om een berichtje terug te sturen?!

Vervelend zeg. Je zegt dat je al hebt gepraat. Heb je er al aan gedaan/ wil je een ultimatum stellen? zo van: als je niet van je laat horen dan maak ik het uit. Dat klinkt heel erg hard maar dan is het hem ook duidelijk in hoeverre je ermee zit

ah, dat is echt een rotsituatie. :sob::muscle:
als praten niets oplost, misschien is het dan beter dat jullie uit elkaar gaan. dit is niet wat je wil horen natuurlijk, maar je moet er wel rekening mee houden dat er een grote kans is dat het uitgaat, ookal weet ik niets van jullie twee…

als hij niet echt luistert, of praten lost niets op, is het beter dat je het uitmaakt.
lijkt misschien het ergste in de wereld op dat moment, maar je kunt echt een betere relatie krijgen waarin je je niet elke x kut voelt.
en misschien helpt het ook wel dat het even uit is, en komt het daarna helemaal goed. maar daar moetje natuurlijk niet vanuit gaan.