Hey meiden,
Ik app al een tijdje met een jongen, ook al afgesproken en eigenlijk zit het eraan te komen dat we echt wat krijgen. Ik vind het echt super leuk enzo, maar ik haal steeds in mn hoofd allerlei redenen dat ik niet verder moet gaan enzo. Dat ik niet meer kan focussen op school. Of dat onze families niet bij elkaar passen(ja weet ook niet waarom ik me daar druk om maak, maar moet er vaak aan denken). Ook als ik mn droomjongen voor me zie, hoe ik het me had voorgesteld past hij totaal in dat plaatje.
Ik heb nog nooit een relatie gehad dus misschien komt het omdat ik beetje onzeker ben. Maar ik weet het allemaal gewoon even niet…
liefs x
ik ben trouwens 16
Wil je wel echt met hem een relatie? Of is het meer iets als bindingsangst?
Ja weet ik dus niet helemaal zeker…
Mijn droombeeld was een donkere, gespierde jongen (Afrikaans uiterlijk)
Ik kom thuis met een blonde jongen met blauwe ogen, dus dat droombeeld zegt niks.
Verder denk ik dat je het gewoon moet proberen, je merkt vanzelf of het iets wordt of niet, toch?
ja oke daar heb je wel gelijk in, wil het ook zeker proberen maar snap niet zo goed waar dat rare gevoel vandaan komt…
Je kunt het altijd proberen, werkt het niet, dan maak je het dan toch gewoon uit? Stel dat je een super leuke tijd met hem gaat hebben?
Jij kunt niet oordelen over hoe je familie op hem reageert, laat het los en laat het op je af komen. Als het goed voelt, voelt het gewoon goed .
Die onzekerheden horen erbij. Ga de relatie niet uit de weg en ontdek
je bent nog maar 16 en het is je eerste vriendje, je bent dus niet verplicht eree te trouwen ofzo.
het is normaal om te “experimenteren”
Okay, ik moet me er denk ik niet zo druk om maken en het gewoon laten gebeuren…