weet het niet meer!

Heey,
Ik heb afgelopen vrijdag een jongen uit mijn klas gevraagd via een briefje.
Zijn antwoord was: nee sorry, ik hoop dat je niet boos ben ik wil gewoon vrienden blijven oke?
En hij wilde ook dat het niet raar zou worden tussen ons! Dat wil ik ook niet dus dat is fijn

Alleem vandaag vraagt hij in een keer;
Wil je een foto van jezelf sturen?
Ik vroeg waarom en toen zei hij dat zijn broertje wilde weten hoe ik er uit zie. Toen hadden we weer een heel gezellig gesprek niet iets heel bijzonders verder, maar:

Wat moet ik hier van denken?
Xxxx roosje
Plies reageer

nou hij zei dat hij vrienden wilde blijven en jullie hadden gewoon een gezellig gesprek toch? niets om van te denken. en dat zn broertje wilt weten hoe je eruit ziet kan omdat die jongen het misschien heeft verteld.

Niets denken

Oke maar hij had ook gewoon mijm pf van whats app kunnen laten zien. Toch?

Je kan het beter aan hem vragen, waarom hij dat vroeg. Zo krijg je ook meer duidelijkheid.

Vraag hem op de man af waarom hij zijn broertje niet gewoon je pf kon laten zien, dan heb je duidelijkheid! We kunnen wel banalers tegen je zeggen, maar zelf vragen is de beste oplossing

Gewoon vragen waarom.

Ik heb gevraagd aan hem waarom zijn broertje wilde zien hoe ik er uit zie en toen antwoorde hij:
Weet niet

Raar.

Zijn antwoord lijkt me redelijk duidelijk.

Denk je dat hij je ineens wel wilt, omdat hij een foto vraagt?

waarom via een briefje…

Hoe oud zijn jullie?

Hoe oud ben jij als ik vragen mag?

Ik ben 13 en hij ook

Idk. Wat denken jullie?

k zou gewoon vragen waarom hij niet je profielfoto van whatsapp laat zien want dat is idd best vreemd xD

Ik zou niets sturen en gewoon als vrienden contact houden.