Weet het niet meer.

Er is dus een jongen op mij verliefd, al een tijdje.
En op msn doet hij super lief enz. alleen ik weet niet ofdat ik ook op hem ben.
want mijn vriendinnen zeggen dat hij verkeerd is; -roken, -blowen( wil hij mee stoppen)., -foute vrienden, -vrienden die ik niet mag enz.
En hij is ook niet bepaald knap. Ik weet daar mag ik niet naar kijken maar toch.
oeef. ik weet het echt niet.
Hij vroeg gisteren aan mij ofdat hij nog een 'kans’maakte bij mij. Ik heb toen geantwoord dat k het niet wist, zit er de hele tijd aan te denken maar op de een of andere manier is het gewoon fout om met hem te nemen; iets houdt me tegen.
en ook vooral omdat mijn vriendinnen nee zeggen weet ik het ook niet meer echt.
hebben jullie misschien tips?:open_mouth:

Ik zou op je gevoel afgaan en het dus niet doen. Als iets niet goed voelt is het meestal ook niet zo, en je vriendinnen zeggen niet zomaar dat hij fout is…
Succes!

als je twijfelt;
niet doen.
en vertrouwen op je vriendinnen!

Doe wat volgens jou goed is. Je zegt zelf al: iets houdt me tegen. Dan gevoel heb je toch niet voor niets? En je vriendinnen waarschuwen je. Ik zou niet met hem nemen als ik jou was. Succes! xD

Wat is je vraag nou? Jij kunt toch alleen zelf voelen of je die jongen leuk vind of niet.

als ‘‘iets’’ je tegen houdt, moet je het niet doen.

Ja dat vond ik dus ook maar;

-hij is super aardig.
-ik kan goed met hem praten
-Als er iets is, staat hij er altijd voor mij; integenstelling tot mijn vriendinnen.
(daarom zit ik ook zo te twijfelen, omdat het gewone vriendinnen zijn; mijn bf. zegt dat ik zelf moet kiezenen zei die keuze niet kan maken)
-Mijn vriendinnen gaan op uiterlijk af. (&1 ong. op gedrag)

Als ik aan hem denk dan voel ik me opeens ook beetje blijer.:blush:
… en als hij online komt dan al helemaal!

Misschien meer als een vriend dat je m ziet.

je haalt me de woorden uit de mond !

Oh ik zie nu pas dat de zinsopbouw niet klopt maar w/e

haha ja dat merkte ik ook al x]

als iets je tegenhoudt, moet je het zéker niet doen!

nee idd.
Maaar toen hij dus vroeg van heb ik nog een kans bij jouw ging het gesprek zo;

Hij; Even een kutvraagje; Maak ik een kans bij jouw?
*Ik helemaal in de stress.*
ik; Ikweetniet.:$:$
Hoezo?
heb je een ander dan?:open_mouth:
hij; Neeee.
Maar kijk; als ik geen kans meer bij jouw maak dan stop ik.
( hij bedoeld met te zeggen van; jij betekend veel voor mij, ik heb wel eens van een meisje gehouden maar nog nooit zo erg als van jouw, Ik wil je echt waar, ik ga over je dromen)

en zo ging het gesprek verder.
Ik vind dat dus echt super lief dat hij dat allemaal zegt, en het ook durft. Nog nooit ( jongens dan) heeft iemand dat bij mij gedaan.
Ik zou het echt erg vinden als hij daarmee zou stoppen, maar ik mag hem natuurlijk niet an het lijntje houden!
maar wat moet ik nu?

1. weten jullie hierover nog een zinnetje in msn naam?:blush:
    (heb nu; You’re just a little more than amazing.(l) )

2. En als hij van die lieve dingen zeg reageer ik meestal met Oh:O of :$:$.
    moet ik dat zo houden of iets anders zeggen

xAlvast bedankt.

wup! :jezus:

naja mijn ex was dus ook best fout, blowen, foute vrienden, met uitgaan slaan, al die shit. maar tegen mij was hij echt gewoon de ANDERE kant weetje. je moet doen wat je gevoel zegt, niet wat je vriendinnen zeggen, geloof mij. ik heb er ervaring mee, doe echt wat jezelf het beste lijkt en luister naar jezelf en NIET alleen naar je vriendinnen, ja natuurijk die kunnen invloed op je hebben maar teveel is niet goed. daardoor heb ik het dus ook op een kankermanier uitgemaakt. naja hij was nog verliefd op mij ik op hem. maar teveel dingen gebeurd dus kan neit meer goedkomen. maarja dit gaat nu om jou niet om mij hahaha xd. luister naar je hart en doe wat JOU gevoel zegt, spreek met hem af en kijk wat het kan worden! en blowen is niet erg, eerder grappig.

luister altijd naar je eerste ingeving… die zei tegen je dat je het eigenlijk niet wil… je moet je tijd niet aan hem verdoen als je hem niet 100% leuk vind… je hóeft toch geen vriendje te hebben? er komt dr echt nog wel 1 die je meteen leuk vind en hij jou ook :slightly_smiling_face:

Ja dat is waar.
moeilijk maar hard.
oef…
hij vroeg ofdat ik na buiten kon vanmiddag maar ik kon niet dus moest ik nee zeggen. toen voelde ik me al kut!:frowning:
en nu moet ik dan ook ( ergens nog een geschikt moment gaan vinden) vertellen dat we alleen hele goede vrienden zijn.!

Jij moet het met hem doen?
Niet jou vrienden en jij hebt niets met zijn vrienden.
Jij kiest toch voor hem niet voor zijn vrienden.
Als jij hem leuk vind is het toch goed.
En wat is er mis met blowen?
Er zijn wel ergere dingen als blowen.
Als jij hem leuk vind kun je hem toch een kans geven en kijken wat het word?
word het niets dan niet.

Gewoon op je gevoel afgaan - ik vind iemand die blowt niet persé slecht. En roken is ongezond maar maakt iemand geen slechte persoon. Ik zeg; volg je hart en het zal allemaal vast wel loslopen :slightly_smiling_face:

Ik heb in je tekst een aantal dingen aangeduid die voor mij factoren zijn om hem gewoon te laten gaan. Je zegt zelf dat er iets is dat je tegenhoudt,
vertrouw daarop. Volg je verstand, en je verstand zegt dat je niks met hem moet beginnen. Ook je vriendinnen zijn belangrijk: zij zeggen namelijk niet voor niks dat hij geen “goede” jongen is.