Weet het ff niet meer.

Hee meiden,

ja hier komt weer een zeik verhaal, maar ik zou toch heel graag jullie mening willen hebben!

Ik heb een crush op een hele leuke jongen. Ik heb hem ontmoet voor de vakantie en hij zit blijkbaar bij mij op school. Het klikte gelijk en ik heb zijn nummer gevraagd, die ik vervolgens ook kreeg. Voordat we beiden op vakantie gingen whatsappten we wel, maar na de vakantie eigenlijk niet meer, nu heb ik laatst nog wel met hem gesproken via de whatsapp, maar niet in real life. Ik vind hem echt heel leuk, maar ik heb niet het gevoel dat hij mij leuk vind.

Vriendinnen zeggen dat ik niet moet opgeven, aangezien hij wel altijd kijkt als ik langsloop enzo en omdat we redelijk vaak oogcontact hebben. Maar zelf weet ik niet wat ik moet doen, ik vind hem echt heel leuk en ik weet niet wat hij over mij denkt (ik denk namelijk heel snel dat anderen mij niet leuk vinden en dat is nu dus weer het geval)

Sorry voor het lange verhaal! Liefs xx

Wat wil je van ons? Ik weet niet of hij je leuk vind! Maar als jij hem leuk vindt, moet je er gewoon voor gaan. Zoals ze zeggen: Van je blauwtjes leer je!

Hmm, misschien moet je een gewoon een keer op school tegen hem praten? Gewoon als je “toevallig” naast hem loopt ofzo, gewoon iets zeggen van “Hoi, alles goed? Dit is ook de eerste keer dat ik je in het echt spreek eigenlijk”

Misschien moet je weer eens een gesprek beginnen op whatsapp, vaak als je elkaar daar beter leert kennen, is het in het echt ook wat makkelijker om iets te zeggen. Ik vond een jongen van m’n werk leuk, heb zijn nummer van de personeelslijst afgehaald, hem gewhatsappt en toch wel een redelijk blauwtje gelopen. Voordat ik met hem whatsappte, zei hij nooit iets tegen me op het werk, maar vandaag was de eerste keer dat ik hem weer zag na hele lange tijd en nu zei hij hoi tegen me en vroeg nog iets aan me en toen ik wegging zei hij me gedag. Waarschijnlijk alleen maar omdat we gewhatsappt hebben. :stuck_out_tongue:

Contact zoeken, vragen om wat af te spreken. Niet geschoten is altijd mis.