weet het echt niet

Haa allemaal!
Ik weet echt niet wat ik moet doen… Ik heb het een tijd met een jonge gehad, we waren wel klaar met kussen en al dat andere, we waren dus klaar voor seks. Mijn ouders waren weg, dus net op het moment dat het bijna zover was, kwamen mijn ouders thuis… Ja echt super schamend, I know. Een week daarna heeft hij het uitgemaakt, 3 dagen voordat hij op vakantie ging. Daar heeft hij meteen de 2e dag het met een meisje die ik ken gedaan. Hij kwam meteen de dag daarna alweer aan met appen dat hij me misten en al die onzin. Natuurlijk trapte ik hier weer in en wilde hem toch wel terug. Uiteindelijk las ik per ongeluk in de telefoon van zijn vriend in een groepsgesprek dat hij zei jullie mogen niks zeggen over dat ik het met haar gedaan heb want dit weet ze namelijk niet blablabla. Ik ben toen zo kwaad geworden en het werd dus weer niks meer. Ik kon er wel weinig van zeggen want tja het was uit. Nu komt hij dus weer aanzetten dat hij me mist, en eerlijk gezegd mis ik hem ook heel erg. Hij is een paar dagen geleden weer na mij geweest en natuurlijk wat gekust. Maar de laatste tijd begin ik steeds meer te beseffen wat hij eigenlijk gedaan heeft. Het drong eerst niet echt tot me door maar hij heeft gewoon net een week na mij al met een ander meisje die ik ken ik bed gelegen. Het leek wel alsof hij het om de seks deed, dat hij dat zo graag wilde. Nou zie ik de laatste tijd steeds voor me hoe het is gegaan tussen die 2. Ik kan nu wel weer janken, vind het zo erg. Aan m’n beste vriendin heb ik ook niks want die zegt steeds je moet doen wat goed voelt. Maar ja makkelijker gezegd dan gedaan want ik weet echt totaal niet wat goed voelt of wat ik moet doen? Help me alsjeblieft, moet ik ermee doorgaan of stoppen?

als je er mee doorgaat laat je hem gebruik van je maken, en voor je het weet sta je bekend als een hoer die het met iedereen doet omdat ze verder niemand kan krijgen ofzo. Pas op!

Wat hier ^ staat en hij wil je voor de seks harde realiteid je wilt hem terug en je mist hem en dat is erb begrijpbaar maar hij heeft je gebruikt eerst weer een ander dan weer jou je bent toch geen speeltje nou voor hemwel zoek een andere leuke guy maar niet diejongen hij is slecht en hij behandeld je slecht kies maar voor jezelf iknow tmoet hard zyn maar wis al zijn telnummers gegevens ook social media van hem 3x is scheepsrecht dus ga bij hem weg voordat hij weer je hart breekt een relatie is niet gebaseerd op lust of seks maar op echte liefde en als hij echt van je hield was hij de vorige keren welniet wegegaan
Xxxxsterkte meis tis moeilyk maar het zal 't waard zijn

Meid, hij verdient jou niet. Stop er gelijk mee.
Wees blij dat je het niet hebt gedaan met zo’n eikel. Bewaar het voor een echt speciale jongen die het niet om de seks doet.

Je moet heeel blij zijn dat je ouders die dag zijn binnen gelopen, anders had je seks gehad met zo’n loser.
Alsjeblieft trap niet in zijn leugens, het is een eikel en laat hem alsjeblieft gaan.
Je verdient beter!

Let him go, hij is een vieze player!