Heee,
Ik ga even in het kort vertellen wat er aan de hand is, ik heb echt advies nodig.
Vier jaar geleden kwam er een jongen bij mij in de klas, tot nu. In het 4e jaar zei hij tegen me dat hij me al een hele tijd leuk vond, en die klik voelde ik ook altijd. We hadden ‘samen’ een les, en zaten vaak naast elkaar. (Hij is er heel vaak uitgestuurd omdat hij met me zat te praten, haha).
Eerst was er een schoolfeest, ik merkte heel erg (en mijn vriendinnen ook) dat hij mij jaloers probeerde te maken en aandacht zat te zoeken. Alleen doordat ik vroeger seksueel ben misbruikt ben ik heel erg terughoudend en heb HELAAS niks gedaan
Een feest daarna, kwam ik in de discotheek zat hij al meteen met een meisje. Ik kende haar al, en had al wat geruchten gehoord van een vriendin dat ze wat op whatsapp zaten te praten etc. Later die avond zoenden ze met elkaar, voor mijn neus. Natuurlijk heel erg gejankt, want ik had dit nooit verwacht van hem. Een vriendin ging toen naar hem toe, en hij had gezegt: Ze moet maar een ander zoeken, heb ik ook gedaan. Zeg maar dat ik haar niet meer leuk vind.
~tussendoor~ ik kwam er later achter dat hij ook met nog een ander meisje sprak die ik ook ken. Zij dacht eigenlijk al dat ze wat hadden, met elkaar gingen.
Ik had hem na dat feest geappt, en gezegt dat hij de volgende keer gewoon eerlijk moest zijn etc. Hij is er toen ook achter gekomen dat ik vroeger seksueel ben misbruikt, en hij heeft zijn excuses aangeboden. Wel vlak daarna had hij een relatie met dat meisje.
Alleen een dikke 2 weken daarna zag ik niet meer ‘hartje’ naam, in zijn bio. Het is dus uit. Ik wil eigenlijk nu supergraag het nog eens met hem proberen, we hebben nu toch vakantie heb niks te verliezen. Maar ik ben bang dat hij nog wel met andere meisjes aan het praten is. Eigenlijk is hij een player, maar ik voelde echt die klik met hem, ik kende hem al zolang, en vond het echt zonde.
Wat zouden jullie doen? Ik kan hem niet vergeten, als ik dan bedenk wat hij allemaal heeft gedaan, (signalen dat hij me echt leuk vind enzo). Het lukt me echt niet. Niet omdat hij eerst had gezegt dat hij me al en hele tijd leuk vond -dat was midden maart trouwens-.
Hebben jullie advies?
Liefs!
bedankt voor het lezen.x