Weet het echt niet meer

Heee,

Ik ga even in het kort vertellen wat er aan de hand is, ik heb echt advies nodig.

Vier jaar geleden kwam er een jongen bij mij in de klas, tot nu. In het 4e jaar zei hij tegen me dat hij me al een hele tijd leuk vond, en die klik voelde ik ook altijd. We hadden ‘samen’ een les, en zaten vaak naast elkaar. (Hij is er heel vaak uitgestuurd omdat hij met me zat te praten, haha).

Eerst was er een schoolfeest, ik merkte heel erg (en mijn vriendinnen ook) dat hij mij jaloers probeerde te maken en aandacht zat te zoeken. Alleen doordat ik vroeger seksueel ben misbruikt ben ik heel erg terughoudend en heb HELAAS niks gedaan :frowning_face:

Een feest daarna, kwam ik in de discotheek zat hij al meteen met een meisje. Ik kende haar al, en had al wat geruchten gehoord van een vriendin dat ze wat op whatsapp zaten te praten etc. Later die avond zoenden ze met elkaar, voor mijn neus. Natuurlijk heel erg gejankt, want ik had dit nooit verwacht van hem. Een vriendin ging toen naar hem toe, en hij had gezegt: Ze moet maar een ander zoeken, heb ik ook gedaan. Zeg maar dat ik haar niet meer leuk vind.

~tussendoor~ ik kwam er later achter dat hij ook met nog een ander meisje sprak die ik ook ken. Zij dacht eigenlijk al dat ze wat hadden, met elkaar gingen.

Ik had hem na dat feest geappt, en gezegt dat hij de volgende keer gewoon eerlijk moest zijn etc. Hij is er toen ook achter gekomen dat ik vroeger seksueel ben misbruikt, en hij heeft zijn excuses aangeboden. Wel vlak daarna had hij een relatie met dat meisje.

Alleen een dikke 2 weken daarna zag ik niet meer ‘hartje’ naam, in zijn bio. Het is dus uit. Ik wil eigenlijk nu supergraag het nog eens met hem proberen, we hebben nu toch vakantie heb niks te verliezen. Maar ik ben bang dat hij nog wel met andere meisjes aan het praten is. Eigenlijk is hij een player, maar ik voelde echt die klik met hem, ik kende hem al zolang, en vond het echt zonde.

Wat zouden jullie doen? Ik kan hem niet vergeten, als ik dan bedenk wat hij allemaal heeft gedaan, (signalen dat hij me echt leuk vind enzo). Het lukt me echt niet. Niet omdat hij eerst had gezegt dat hij me al en hele tijd leuk vond :frowning_face: -dat was midden maart trouwens-.

Hebben jullie advies?

Liefs!
bedankt voor het lezen.x

wow dit is ingewikkeld, maar je kan terug opnieuw proberen, maar ik weet niet of het een goed idee is. Hij heeft al eens gevoelens voor jou gehad en heeft zich daarover gezet. ik denk persoonlijk dat de kans dat hij nog eens voor je valt niet heel groot is, maar meid… een nee heb je, een ja kan je krijgen! :wink:
probeer gewoon opnieuw, maar doe het rustig! :slightly_smiling_face:

Dit is inderdaad best ingewikkeld. Ik weet niet of je het moet proberen. Omdat je denkt dat hij ook met andere meisjes praat en omdat hij net uit een relatie komt, zou ik rustig aan doen. Misschien doet hij wel hetzelfde bij jou.

Als je het wel probeert, zou ik met hem gaan praten/actie ondernemen als je weer het gevoel krijgt dat hij iets doet.
Zoals fashionlover zegt, nee heb je, ja kun je krijgen, maar ik zou wel rustig aan doen.
Succes

Dankjewel! Ja het is inderdaad heel erg ingewikkeld…

Hoe zou ik nu dan een beetje subtiel weer van start kunnen gaan?

Jeetje, ik pik echt veel van hem, heb echt veel voor hem over.

Ik heb hem trouwens geappt vandaag, hij vroeg ‘wil je morgen afspreken’, maar praatte er daarna een beetje overheen. Of besteedde er geen aandacht meer aan. Ik vroeg hoe het met de vriendin ging, en het was uit. Hij vroeg ook aan mij of het nog aan was met m’n vriend, wou die ook weten…

Verder waren we over iets stoms aan het praten, en ik was een beetje aan het liegen en zei daarna grapje, en toen zei hij: jezus, ik werd al jaloers. (Zeg liever niet waar dat over gaat haha).

Dit is allemaal zo tegenstrijdig met hem he…

Upjeee?

Ik vind hem eerlijk gezegd niet echt als een hele leuke jongen klinken… Maar als je hem echt heel leuk vind, kun je gewoon weer rustig wat met m appen en misschien een keer afspreken. Maar als hij weer een x zoiets doet wat je niet leuk vindt zou ik er mee stoppen. Er zijn waarschijnlijk nog veeeel leukere jongens :slightly_smiling_face:

Nee klopt, liefde maakt blind he :stuck_out_tongue: Ja diep van binnen weet ik zelf ook wel dat het eigenlijk niets is. Maar als ik dan weer denk ‘maar wat als we wel wat hebben’, weetje… En hij heeft wel gevoelens sowieso voor me gehad, kan niet anders…

ik zou 'm laten gaan. sorry, maar hij klinkt echt best wel harteloos. zeg jij dat je misbruikt bent, zegt ie sorry maar gaat vervolgens gewoon weer verder. ik snap best dat je nog wat voor hem voelt hoor, maar denk aan wat hij heeft gedaan.

Als hij stapelgek op je was, had hij er alles aan gedaan om je te krijgen.
Daar in tegen heeft hij je diep gekwetst

hmm maar idd liefde maakt blind.
Volg je hart, ookal klinkt het kei KAK… want dat is heel moeilijk om te doen.
maar diep van binnen weetje wel wat je moet doen…

Ja dat houd ik ook zeker wel in mijn achterhoofd… Dit klinkt misschien heel wanhopig, maar ik heb nog nooit zo’n goede klik met iemand gehad, en nog nooit zo’n leuk iemand gevonden. Dit was ook de eerste keer dat ik echt echt verliefd was…

Daar heb je gelijk aan!

Ik heb soms wel met hem, ik moet hem alles altijd letterlijk vertellen voordat hij iets door heeft of snapt. Dus denk ik soms wel eens dat hij dingen die hij doet met anderen niet echt door heeft.

Een niet zo populaire mening hier blijkbaar,
maar ik zou toch proberen in jouw plaats! Jullie hebben altijd een klik gehad en het lijkt erop dat die nog niet verdwenen is. Ik zou het wel rustig aan doen (en hem dat ook aangeven), want na alles wat je hebt meegemaakt willen we jou zeker niet gekwetst zien :wink:

Ja, bedankt voor je reactie :slightly_smiling_face: Ik had hem dus geappt, hij reageerde wel gewoon. Maar hij appt me nu niet uit zichzelf, dus ik doe nu echt even niks meer. Hij moet de volgende stap nu zetten, doet hij het niet, dan kap ik ermee. Dat lijkt me wel eerlijk , :grinning:

Lastig dit… Maar als hij jou zo leuk vondt had hij helemaal voor jou moeten gaan, en jou niet jaloers moeten maken door met andere meisjes te zoenen. Als je hem echt heel leuk vindt, zou je hem nog een kans kunnen geven. Maar als je er geen goed gevoel bij hebt dat hij misschien nog wel met meerdere meisjes zou praten, zou ik het eigelijk niet doen…

Ja klopt, erg lastig. Ik laat het nu aan hem over, en als hij nu niks gaat proberen, dan weet ik genoeg. Dan vind hij me niet leuk genoeg. Bedankt voor je reactie trouwens :slightly_smiling_face: