weet geen titel

ik hoop dat ik het bij het goede onderwerp heb gezet zo niet SORRY

Haii,
ik vind mijn kamer nogal kinderachtig. 2 jaar geleden kreeg ik een nieuwe kamer en mocht hem helemaal in richten. ik heb 1 muur gewoon wit geverfd, 1 muur heeeeel licht groen, en 2 muren oranje. Ik vind dat nogal kinderachtig ik wou dat dat oranje beige was en de groen donker rood ofzow… maar dat kan natuurlijk niet. De spulletjes enzo die in m’n kamer liggen en staan zijn ook heel erg kinderachtig. ik zou opzich een doos kunnen pakken en alles erin doen wat ik niet meer leuk vind. maar dan is ongeveer alles weg uit m’n kamer. ik ben nu 13 jaar en ik weet niet echt hoe een kamer eruit moet zien. heeft iemand tips hoe ik het een beetje normaal kan maken. en als je nog vragen heb over hoe je me kan tips geven als je niet helemaal weet hoe het eruit ziet dan geef ik zoiezo antwoord

xxx marita

ik hoop dat jullie me kunnen helpen

Als je kamer minimalistisch is, is hij meteen niet meer kinderachtig ;3

Maar op jouw leeftijd is het ook niet zo gek dat er nog wat kinderdingetjes staan.
Langzaam maak je de overgang naar steeds meer een tienerkamer. Daar denk ik aan bij jouw leeftijd.
En verder weet ik ook helemaal niet wat je leuk vind.(behalve die 2 kleuren die opnoemde)

Je kan toch langzaam aan wat meer accessoires kopen in de beige en donkerrood, (natuurlijk staat dat in het begin helemaal niet bij je muren, maar later kan je dan ook aan je papa en mama vragen of je deze (eventueeel zelf) mag verven in de gewenste kamer). Je kan bijvoorbeeld leuke kussens kopen, kaarsen, fotolijstjes, bloemen(evt. nep) leuke sieradenrekjes, schilderijtjes, mooie boekenkast etc etc. Dek bed in de gewenste kleuren enzovoort.

noem maar op wat je zelf leuk vind want ik weet dus niet echt wat ik nou echt leuk vind. :S ik heb gisteren al gevraagd of ik me muren weer mocht ververven maar ze zei: voorlopig nog niet. (Hoelang duurt dat??)
waar het op neer komt is dat ik een beetje ga uitzoeken wat ik leuk vind. ik ben nogal eigenzinnig en niet zo’n nalopertje dus ik zal natuurlijk niet alles doen… maar alvast bedankt hoor!!

Hier staan heel veel ideeën en voorbeelden van kamers: Hier dus

dankje… maarja niet echt iets voor mij haha het zijn namelijk niet echt tips hoe ik m’n kamer minder kindo kan laten zien

Verder nog mensen >:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:?