Weet even geen toepasselijke titel

Ik vind een jongen al een hele tijd leuk, terwijl ik hem ook al een hele tijd niet gesproken heb. Ik was niet helemaal zoals hij wilde dat een meisje zou moeten zijn, maar hij was voor mij echt perfect.’

Nu ben ik al een hele tijd bezig met het meisje dat hij perfect zou vinden te proberen te zijn, maar het helpt gewoon niks, volgens mij weet hij niet eens dat ik veranderd ben… Ik kan ook niet echt met hem gaan pratenofzo, want het laatste contact dat ik met hem had was in begin januari, en ik heb niet heel lang conact met hem gehad.

Ik word er echt heel onzeker en ongelukkig van dat ik nu zo erg mijn best voor hem doe en dat hij dat niet doorheeft. Ik ben in staat om gewoon vrienden met hem te zijn, maar als hij het wil zal ik ook wel meer voor hem doen, maar hij is niet het type jongen dat dat begrijpt.

En ik heb ook al met andere jongens een beetje contact gehad in die tijd, maar ik wil gewoon hem, allleen waar ik nu mee bezig ben is een soort van mijn leven naar hem toe draaien. Maar wat nou als ik hem na drie jaar dan toevallig tegenkom en hij is echt heel erg veranderd, en hij is niet meer zoals ik hem kende?

Ben ik raar dat ik zo lang over iemand vergeten doe? Want de laatste tijd snap ik mezelf gewoon echt niet meer…
En nouja, het gewoonlijke, ‘‘je vind ooit wel iemand anders’’ is bij mij ook niet echt van toepassing denk ik.

Ik weet eigenlijk niet precies waarom ik dit hier zet, miss omdat al mijn vriendinnen zoiets hebben van: ‘‘Jezus, GET OVER IT!’’, ze hebben ook wel gelijk, dat zie ik echt wel in, maar het lukt me gewoon niet.

Sorry trouwens voor dit zeiktopic, ik moest het ergens kwijt…

Een paar vraagjes. Je zegt dat jij niet zijn type meisje was. Heeft hij dat letterlijk gezegd? En waarom was jij zijn type niet? Wat heb je proberen te veranderen? Hoe lang ben je al verliefd op hem?

Sowieso als een jongen niet verliefd op je is, kan je daar bitter weinig aan doen. Het mocht niet zijn. Idd, je moet je erover zetten. Er zal heus wel iemand zijn wiens type je wel bent. Op deze manier maak je jezelf alleen maar ongelukkig. Verbreek het contact met hem tot je erover bent…

Ik zou jezelf blijven, je eigen veranderen omdat hij je anders niet leuk genoeg vind helpt niet… Er zal heus wel een jongen zijn die jou wel het perfecte meisje vind. Mijn vriend vind blond haar ook mooier, maar ik ga m’n haar niet blonderen voor hem. Je word echt ongelukkig als je jezelf niet bent in een relatie :wink:

Je moet jezelf nooit willen veranderen voor iemand. Die fout heb ik ook gemaakt in een relatie van 3 jaar die van de een op de andere dag uitging en daarna kwam ik echt in een depressie terecht omdat ik mijzelf was kwijt geraakt in die periode. Als hij je niet neemt zoals je bent is het het niet waard en niet ment to be! Sterkte.

Jezus. GET OVER IT!

Nee, meer heb ik echt niet te zeggen.

Waarom verspil je zovéél tijd aan iemand die jou niet apprecieert om wie jij bent? Als jij jezelf verandert voor hem en een heel ander persoon wordt, wat voor een relatie zou dat dan zijn? Je zou constant toneel moeten spelen. Soms passen mensen niet bij elkaar, zo is dat nu eenmaal. Hij weet dat maar jij blijkbaar niet. Ik ben ook ooit extreem veranderd voor een jongen en zelfs na de relatie bleef ik mezelf veranderen tot hij me terug leuk zou vinden maar weet je, het is zoveel leuker om jezelf te zijn en iemand te vinden die jou leuk vindt om wie jij bent. Mss draait je wereld zo hard om hem dat je denkt dat er nooit meer iemand anders zal zijn en dat je op niemand anders verliefd kon worden.
Wel, dat dacht ik ook en ik kan je verzekeren dat het niet zo is. Hoe moeilijk het ook is, dwing jezelf om hem beetje bij beetje uit je leven te halen en ervoor te zorgen dat de wereld weer om jou draait.